کد خبر : 1851159 | 09 آبان 1401 ساعت 19:00 | 10.2K بازدید | 12 دیدگاه

داور چرا شش دقیقه اضافه گرفت؟

ناراحتی رجب‌زاده پس از کسب تساوی مقابل ملاثانی

سرمربی فجر پس از کسب تساوی مقابل استقلال ملاثانی کنایه‌های به سبک بازی حریف وارد کرد.

ناراحتی رجب‌زاده پس از کسب تساوی مقابل ملاثانی

به گزارش “ورزش سه” مهدی رجب‌زاده، سرمربی فجر سپاسی بعد از کسب تساوی مقابل استقلال ملاثانی گفت: خیلی ناراحت هستم. بازی را در دقایق آخر مساوی کردیم ولی به لحاظ فنی خیلی خوشحالم بازیکنان ما فوتبالی را بازی می‌کنند که رو به جلو و روی زمین و با برنامه است. آن‌ها توانایی این را دارند به تیم‌های که با تفکرات مختلف فوتبال بازی می‌کنند، سبک خودشان را دیکته کنند. نیمه اول بسیار قوی و خوب ظاهر شدیم و‌ به گل رسیدیم و می‌توانستیم در سه موقعیت دیگر گل بزنیم اما کم دقت بودیم. اگر توپ‌های ما گل می‌شد همان نیمه اول ۲-۰ یا ۳-۰ برنده می‌شدیم.

وی در ادامه گفت: اما در نیمه دوم استقلال رو به بازی بلند آورد و‌ دائما توپ روی هوا بود و طبیعتا وقتی این کار انجام می‌شود، بازیکنان اشتباهاتی دارند. این هم تاکتیک تیم حریف بود و با این روش نتیجه گرفته‌اند. در مجموع از بازیکنانم راضی هستم و بازی جسورانه‌ای انجام داده‌اند. ما باید مقابل چنین تیمی تجربه به دست می‌آوردیم که فوتبال فقط روی زمین نیست و فوتبال هوایی هم جزوی از فوتبال است.

رجب‌زاده در پایان گفت: داور هم می‌توانست کمتر از ۶ دقیقه وقت اضافه اعلام کند. اتفاق خاصی در جریان بازی رخ نداد که او ۶ دقیقه اضافه گرفت و ما گل مساوی را دریافت کردیم. با این حال برای مسابقات آینده پر قدرت حاضر می‌شویم و به دنبال کسب سه امتیاز خواهیم بود.

دیدگاه‌ها