کد خبر : 1851160 | 09 آبان 1401 ساعت 19:01 | 6.2K بازدید | 1 دیدگاه

کارمان را در شمس آذر درست انجام داده‌ایم

دقیقی: تیم ما یک تحول بزرگ در شهر ایجاد می‌کند

سرمربی شمس‌آذر قزوین می‌گوید تیمش با توجه به اینکه دومین سال حضور در لیگ یک را سپری می‌کند عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است.

دقیقی: تیم ما یک تحول بزرگ در شهر ایجاد می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم شمس آذر قزوین امروز در هفته یازدهم لیگ دسته اول برد ارزشمندی را مقابل استقلال خوزستان به دست آورد تا همچنان در بالای جدول به کار خود ادامه بدهد.

سعید دقیقی، سرمربی موفق شمس‌آذر درباره برد تیمش مقابل استقلال خوزستان به خبرنگار ما گفت: ما با تیمی بازی داشتیم که قدمت و ریشه دارد، ساختار مناسبی از نظر امکانات و مسائل سخت‌افزاری دارد و از کادرفنی خوبی سود می‌برد. آقای پورموسوی از مربیان باشخصیت و با دانش فوتبال هستند. استاد عزیزم که در کلاس‌های مربیگری در خدمت‌ ایشان بودیم آقای پیروانی هم کنار این عزیز هستند. کادرفنی فوق‌العاده‌ای دارند و از لحاظ بازیکن هم یک دوجین بازیکن اضافه‌تر از ما دارند که سابقه‌شان در لیگ برتر درخشان است.

او ادامه داد: از طرف دیگر تیم ما 4 یا 5 بازیکن اصلی خودش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوانان را به زمین فرستادیم. به اعتقاد من امروز تاکتیکی بازی را بردیم. به خصوص نیمه دوم، تیم برتر بودیم. اگر موقعیتی هم دادیم بر اساس اشتباه فردی دادیم. متاسفانه امسال اشتباهات ما را اذیت می‌کنند. خیلی راحت گل می‌خوریم، نه اینکه بازیکنان کوتاهی کنند و از نظر کیفی پایین باشد، مثلا توپ به پشت بازیکن ما برخورد می‌کند و جلوی پای بازیکن حریف می‌افتد و گل می‌خوریم. یا مثلا ضربه ایستگاهی از 40 متری می‌زنند و به سر بازیکن می‌خورد و گل می‌شود.

1711928

سرمربی شمس‌آذر همچنین گفت: ما در همه مسابقات تا زمانی که گل اول را نخوردیم از نظر فوتبالی و تاکتیکی بهتر بودیم. چه داخل خانه و چه خارج از خانه. این نشان می‌دهد فوق‌العاده بازیکنان خوب و تاکتیک‌پذیری داریم.

دقیقی با اشاره به موفقیت تیمش با وجود قدمت اندک در فوتبال تاکید کرد: به اعتقاد من شمس‌آذر با دوسال سابقه حضور در لیگ یک، اتفاقات خوبی را رقم زده است. این نشان می‌دهد مجموعه ای از مالکین عزیز و محترم، مدیر خوب آقای زندی، قائم مقام خوب آقای خواجه‌گیری و سایر عزیزان زحمت می‌کشند. فکر می‌کنم بعد از دوسال در مقابل تیم هایی مثل سایپا، خیبر، فجرسپاسی، استقلال خوزستان و... با ریشه‌ای که دارند عالی بازی کردیم و جایگاه مان در جدول نشان می‌دهد ما کارمان را درست انجام دادیم. حتی اگر امکانات ما نسبت به آنها قابل مقایسه نباشد.

سرمربی شمس‌آذر ضمن درخواست از مسئولان استانی قزوین گفت: موضوعی وجود دارد؛ برای اینکه یک تیم از استانی موفق باشد، باید همه مقامات از جمله نمایندگان مجلس حضوری پررنگ‌تر داشته باشد. شهردار و اعضای شورای شهر این حضور را احساس کنند و بدانند این تیم متعلق به مردم قزوین است و حضورش در لیگ برتر اتفاقی است که می‌تواند در یک شهر و یک استان تحول عظیمی در بحث شور و نشاط اجتماعی ایجاد کند. انشاالله این موضوع پررنگ‌تر و این حمایت قوی‌تر از قبل باشد و ما در رقابت با غول هایی که از هر لحاظ شرایط بهتری نسبت به ما دارند، شاهد این حمایت‌ها باشیم و انشاالله به لیگ برتر صعود کنیم.

دقیقی درباره اعتراضش به داور در جریان بازی با استقلال خوزستان افزود: من به خاطر سابقه مدیریتی که در فدراسیون فوتبال دارم،‌ خدمت عزیزان داور ارادت ویژه‌ای دارم. به اعتقاد من مظلوم‌ترین قشر فوتبال ما داوران هستند که با امکانات جزئی سعی می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند. اعتراض من این نبود که بخواهم بگویم کیفیت داور پایین بود. به هر حال این شیرینی‌های مسابقه است. بعضی اوقات باید فشاری به داور بیاورید و در برخی صحنه‌های 50-50 ممکن است اتفاقاتی بیفتد. از نظر من داور بازی امروز هم داور باشخصیتی بود. ولی این را بگویم با احترام به داوران هیچ تیمی امسال به اندازه شمس‌آذر بر اساس اشتباهات سهوی داوران ضرر نکرده است.

1758499
بازیکنان شمس‌آذر بعد از گل دوم شادی خود را با سعید دقیقی تقسیم کردند

سرمربی شمس‌آذر در ادامه بیان کرد: ما با اسناد و مدارک می‌گوییم. دو گل صددرصد ما را مردود کردند، پنالتی مسلم ما را نگرفتند. اخراج مسلم بازیکن حریف را انجام ندادند. بازی قبل می‌توانستند پنالتی بگیرند اما نشد. با همه این احوال من به عنوان برادر کوچک این عزیزان از تمام زحماتی که کمیته داوران و تک تک داوران کشیده‌اند، تشکر می‌کنم. انشاالله روزی باشد که آنچه حقشان است در فوتبال ایران بگیرند، هم از لحاظ درآمدی و هم از لحاظ حمایت های طرفداران فوتبال.

او درباره اینکه تا دقیقه 80 بازی امروز تعویضی انجام نداده بود، گفت: در نیمه دوم ما کاملا سوار بر بازی بودیم، خطر ایجاد کردیم و 5 بازیکن مصدوم داشتیم. این نفرات در هفته های اول فیکس بودند. تعویضی که کردیم هم موثر بود و به گل رسیدیم.

دقیقی در خصوص شانس صعود شمس‌آذر به لیگ برتر اضافه کرد: تیم های قدرتمندی هستند که امکانات و شرایط بهتری از ما دارند. ما تلاش می‌کنیم و همه زحمت می‌‌کشند. استاندار محترم تشریف آوردند و حمایت کردند، تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانیم تیم را به سمتی ببریم که مردم را شاد کنیم. یکی از جاهایی که می‌شود باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی شویم، همین فوتبال است. چه بهتر در سطح لیگ برتر باشد. پس وظیفه همه مقامات این است که کنار بازیکنان باشند و حمایت کنند تا بتوانیم فضایی ایجاد کنیم که استان قزوین یک نماینده خوب در لیگ برتر داشته باشد.

دیدگاه‌ها