کد خبر : 1851161 | 09 آبان 1401 ساعت 19:07 | 13.2K بازدید | 4 دیدگاه

پورموسوی: ناراحتیم اما نگران نیستیم

ما قبل از تصمیم هیئت‌مدیره کناره‌گیری می‌کنیم

سرمربی استقلال خوزستان معتقد است هنوز ۲۳ هفته باقی مانده و این تیم مدعی صعود است.

ما قبل از تصمیم هیئت‌مدیره کناره‌گیری می‌کنیم

به گزارش “ورزش سه”، رکورد شکست ناپذیری استقلال خوزستان با شکست امروز مقابل شمس آذر شکست. سیروس پورمسوی در این مورد به خبرنگار ما گفت: ما به دنبال رکورد نبودیم و مهم این بود که هفته به هفته شرایطمان را در جدول بهتر کنیم. متاسفانه امروز نتوانستیم از فرصت هایی که به دست آوردیم استفاده کنیم و فکر می کنم یک مقدار بارندگی و لغزندگی‌ زمین در کار ما تاثیر داشت. فوتبال است و ما باید به فکر پنج بازی آخرمان باشیم که فکر می کنم به مراتب آسان‌تر هستند. 
او در مورد قرعه سختی که در هفته هایی ابتدایی به نامشان خورد ادامه داد: ما با اکثر تیم های مدعی بازی کردیم. سه بازی تا تعطیلات داریم که اگر ببریم‌ شرایطمان در جدول بهتر می شود. 
سرمربی استقلال خوزستان در مورد عملکرد خط حمله این تیم عنوان کرد: لغزندگی باعث شد از چند موقعیت خوبمان استفاده نکنیم. هرچند که بازی پایاپای بود و من به شمس آذر هم تبریک می‌گویم آن ها در لحظه آخر از موقعیت خود استفاده کردند و ما نتوانستیم استفاده کنیم و آن ها برنده شدند. 
پورموسوی در پاسخ به این سوال که استقلال خوزستان مدعی صعود هست یا خیر گفت: همین امروز هم که بازنده شدیم نگران نیستیم. لیگ یک ماراتن است و تیم هایی که تا روز های آخر بتوانند خود را در صدر نگه دارند صعود می کنند کما اینکه سال های قبل تیم هایی که نیم فصل اول بالا بودند با تیم های پایین‌تر جابجا شدند و شرایط تیم ما هم بر می گردد. با توجه به اینکه بازی های ما سبک‌تر شده و سه هفته آینده هم در خانه بازی داریم اگر ببریم به جدول بر می گردیم. نگرانی نداریم اما ناراحت هستیم چون امروز مستحق شکست نبودیم اما به هر حال فوتبال است و‌ برد و‌ باخت وجود دارد. مطمئنا کادرفنی و بازیکنان دنبال این هستیم صعود کنیم و هر زمان احساس کنیم که نمی توانیم تاثیر بگذاریم قبل از اینکه هیات مدیره و مدیر عامل تصمیم بگیرد ما کناره‌گیری می کنیم. این تیم پتانسیل صعود را دارد و یک مقدار بدشانسی آورده‌ایم و کم‌دقتی داریم و سعی می‌کنیم در تمریناتی که پیش رو داریم آن ها را برطرف کنیم. 
وی اضافه کرد: از موقعی که کار را شروع کردم با تعامل با مدیریت باشگاه آقای بابادی و اعضا هیات مدیره خواسته‌هایمان عملی شد اما برخی بازیکنان که حساب ویژه‌ای روی آن ها باز کرده بودم نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و مطمئنا از تیم کنار گذاشته می‌شوند. واقعیتش این است که ما فرصت آزمون و خطا نداریم و باید در بازی‌های آینده به جدول برگردیم.
به امید خدا با تقویت تیم در نیم فصل دوم نتایج نیم فصل اول را جبران می‌کنیم و می توانیم صعود کنیم.
پورموسوی یادآور شد: ما سه بازی تا تعطیلات داریم. مطمئنا این تعطیلات فرصت مناسبی برای بازیکنانی است که نتوانستند انتظارات ما را برآورده کنند علی رغم اینکه می دانم توانایی داشتند. بعضی اوقات بازیکن دیر به شرایط تیم جدید عادت می کند و امروز دو سه یار تعویضی ما نتوانستند به تیم کمک کنند. فضا آنگونه نیست که بخواهیم ریسک کنیم. انشاالله با باقی بچه ها کار را ادامه می دهیم تا لیگ تعطیل شود.

دیدگاه‌ها