کد خبر : 1851171 | 09 آبان 1401 ساعت 19:48 | 27.6K بازدید | 4 دیدگاه

کمک داور روی گل دوم اشتباه مسلم کرد؛

اخباری: در عجیب‌ترین روز زندگی‌ام باختیم

سرمربی تیم فوتبال چادرملوی یزد می‌گوید تیمش برخلاف روند مسابقه بازی را واگذار کرده است.

اخباری: در عجیب‌ترین روز زندگی‌ام باختیم

به گزارش "ورزش سه"، سعید اخباری در خصوص دیدار امروز چادرملو اردکان مقابل پارس جنوبی جم که با برتری 2 بر صفر شاگردان ایمان رزاقی راد به پایان رسید گفت: به بازیکنان هر دو تیم بابت بازی امروز تبریک می‌گویم. امروز عجیب‌ترین روز زندگی فوتبالی من بود. در حالی که بازی را خیلی خوب شروع کردیم و درست زمانی که در حمله بودیم اما با یک غفلت و به دلیل لو دادن توپ توسط بازیکن تیم ما، گل اول را خیلی زود خوردیم. 
وی ادامه داد: متاسفانه درست 2 دقیقه بعد بر اثر برخورد بازیکن حریف با دروازه بان ما، گودرز داودی دچار مصدومیت شدیدی شد و امیدوارم که مصدومیت او رباط صلیبی نباشد. این موضوع باعث شد تا مجبور به تعویض اجباری در همان ابتدای بازی شویم. دوباره وقتی بازی در حال شکل گرفتن بود در دقیقه 15 بازی بازهم یک بازیکن ما مصدوم شد و مجبور شدیم تا دومین تعویض اجباری را هم انجام دهیم. 

1758546

اخباری افزود: بعد از گلی که خوردیم تلاش زیادی کردیم تا گل بزنیم. حتی به تیر دروازه حریف هم توپ زدیم اما گل دوم را خوردیم. ما سوار بازی بودیم اما متاسفانه با اشتباه مسلم کمک داور دوم بازی گل دوم را خوردیم و شیرازه تیم ما از هم پاشید. هرچند سعی کردیم که گل‌های خورده را جبران کنیم اما موفق نبودیم.
سرمربی چادرملو در پایان گفت: به تیم پارس جنوبی بابت این برد تبریک می‌گویم. امیدوارم با همکاری بازیکنان و مدیریت باشگاه این شرایط را تغییر دهیم.

دیدگاه‌ها