کد خبر : 1851308 | 10 آبان 1401 ساعت 16:05 | 23.7K بازدید | 28 دیدگاه

نایب رئیس اول بارسا:

عاشق ژاوی هستیم و با او جام‌های مهم می‌بریم

رافا یوسته، نایب رئیس اول بارسلونا، به ژاوی و کسب موفقیت با او اعتماد کامل دارد.

عاشق ژاوی هستیم و با او جام‌های مهم می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در دیداری تشریفاتی به مصاف ویکتوریا پلژن خواهد رفت. بازی در زمین ویکتوریا برگزار می شود و حذف هر دو تیم از لیگ قهرمانان مسجل شده است. بارسا که سومی اش قطعی شده، باید در لیگ اروپا به کار ادامه دهد. اما شرایط بارسا با ژاوی در لالیگا کاملا متفاوت است و این تیم با یک امتیاز اختلاف نسبت به رئال در رده دوم قرار دارد. رقابت اصلی برای قهرمانی لالیگا نیز بین همین دو تیم است.

1758765

بعد از ناکامی بزرگ بارسا با ژاوی در لیگ قهرمانان، شایعات برکناری او به گوش رسید اما پس از اینکه خوان لاپورتا، رئیس بارسا، حمایت قاطع خود را از ژاوی اعلام کرد، امروز رافا یوسته نیز از مربی کاتالان حمایت کرد.

او در بیرون هتل محل اقامت بارسا و در مورد بازی برابر ویکتوریا به خبرنگاران گفت:«ما باشگاهی هستیم که همیشه به دنبال کسب پیروزی و موفقیتیم. هدف ما همواره خوشحال کردن هواداران است. اینجا می خواهم از حمایت‌شان در بازی برابر بایرن مونیخ تشکر کنم. ما حذف شده بودیم ولی ورزشگاه را پر کردند و تا ثانیه پایانی تیم را تشویق کردند. حمایت‌شان باورنکردنی بود. بازی برابر ویکتوریا تشریفاتی است ولی به خاطر هواداران باید پیروز شویم.»

1758764

یوسته در مورد ژاوی گفت:«ژاوی مربی‌ای باورنکردنی است. کسی که بارسا را خوب می شناسند و سال ها بازیکن باشگاه بود. رفته رفته او تیمی که مدنظرش است را خواهد داشت و ما در این راه به او کمک می کنیم. ما عاشق ژاوی هستیم و مطمئنیم با او جام های مهمی خواهیم برد. باید بازی امشب و دو بازی بعدی در لالیگا برابر آلمریا و اوساسونا را پیروز شویم. هدف این است که قبل از وقفه جام جهانی، حداکثر امتیازات لازم را کسب کنیم.»

دیدگاه‌ها