کد خبر : 1851312 | 10 آبان 1401 ساعت 16:28 | 60.9K بازدید | 12 دیدگاه

بازگشت احتمالی به کریستال پالاس

جدایی خرید 55 میلیون یورویی یونایتد در زمستان

آرون ون بیساکا احتمالا در زمستان یونایتد را ترک خواهد کرد و باشگاه برای جانشینی او دو گزینه را مد نظر دارد.

جدایی خرید 55 میلیون یورویی یونایتد در زمستان

به گزارش "ورزش سه"، آرون ون بیساکا بدون شک یکی از بدترین خریدهای چند سال اخیر منچستریونایتد است. او در سال 2019 با قراردادی به ارزش 55 میلیون یورو از کریستال پالاس به خدمت گرفته شد تا سمت راست خط دفاعی یونایتد را تقویت کند و هرچند شروع او خوب بود ولی در ادامه نتوانست در حد انتظارات کار کند تا جایی که در فصل جاری تنها چهار دقیقه به میدان رفته و جایی در ایده‌های اریک تن‌هاخ ندارد.

1758727

 از قرارداد ون بیساکا دو سال دیگر باقیمانده و بسیار بعید است یونایتد بتواند از فروش او حتی نیمی از پولی که برای خریدش هزینه کرد را به دست بیاورد.

1758729

در فصل جاری دیوگو دالوت، مدافع راست ثابت یونایتد است و توانسته بسیار هم خوب کار کند اما طبق ادعای دیلی میل، مدیران باشگاه با توصیه تن‌هاخ به دنبال جذب مکس آرونز، مدافع 22 ساله نوریچ، هستند. بازیکنی که مورد توجه بارسلونا هم قرار دارد. یرمی فریمپونگ، بازیکن هلندی لورکوزن، نیز دیگر گزینه شیاطین سرخ برای تقویت دفاع راست است.

1758728

اما سرنوشت ون بیساکا چه خواهد شد؟ او در فهرست فروش یونایتد در تابستان بود و باشگاه حتی با انتقال قرضی او هم موافق بود ولی در نهایت ماندنی شد. گفته می شود این بازیکن 24 ساله احتمالا در زمستان به صورت قرضی به پالاس باز خواهد گشت.

دیدگاه‌ها