کد خبر : 1851441 | 11 آبان 1401 ساعت 10:59 | 15.5K بازدید | 5 دیدگاه

خوشحالی کاپیتان انگلیس: حرکات موزون در رختکن

هری کین، ستاره تاتنهام، از صعود این تیم به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان بسیار خوشحال بود و این خوشحالی را در رختکن تیمش نشان داد.

خوشحالی کاپیتان انگلیس: حرکات موزون در رختکن

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف مارسی رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
این بازی بسیار حساس بود، چرا که هر دو تیم شانس صعود به مرحله بعدی را داشتند اما در نهایت، این تاتنهام بود که توانست سه امتیاز این بازی را از آن خودش کند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله یکم هشتم لیگ قهرمانان شود. 
این پیروزی در حالی به دست آمد که گل پیروزی‌بخش شاگردان آنتونیو کونته در دقیقه 95 این بازی توسط پیر امیل هویبرگ به ثمر رسید و این بار کمک داور ویدئویی برخلاف بازی قبلی برابر اسپورتینگ که هری کین در همین دقیقه دروازه حریف را باز کرده بود، این گل را مردود اعلام نکرد تا شاهد شادی دیوانه‌وار بازیکنان و کادر فنی این تیم باشیم.

1758991
بازیکنان تاتنهام که بسیار خوشحال به نظر می‌رسیدند، برای دقایقی با هواداران این تیم که برای حمایت از آنها به ورزشگاه آمده بودند خوشحالی کردند و سپس راهی رختکن شدند. 
صدای آهنگی که در رختکن به گوش می‌رسید باعث شد که حتی هری کین هم واکنش نشان دهد. تصاویر منتشر شده از رختکن تاتنهام نشان می‌دهد که کاپیتان تیم ملی انگلیس در حالی که دست می‌زند، با امرسون رویال مشغول شادی است و صدای این مدافع به گوش می‌رسد که ستاره تیمش را ترغیب می‌کند و فریاد می‌زند:« یالا هری!»
آنها سپس کنار هم قرار گرفتند تا عکسی به یادگار بگیرند و شادی ناشی از صعود این تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را با هواداران‌شان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. 
 

دیدگاه‌ها