کد خبر : 1851579 | 11 آبان 1401 ساعت 21:55 | 17.9K بازدید | 27 دیدگاه

دو هند، دو پنالتی برای رئال در 20 دقیقه (عکس)

رئال مادرید در دیدار امشب خود مقابل سلتیک در 20 دقیقه اول بازی صاحب دو پنالتی شد و هر دو پنالتی را به گل تبدیل کرد تا 2-0 از حریف پیش بیفتد.

دو هند، دو پنالتی برای رئال در 20 دقیقه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که صعودش از گروه F لیگ قهرمانان را قطعی کرده بود امشب در ششمین و آخرین بازی مرحله گروهی مقابل سلتیک ایستاد. رئالی‌ها در ورزشگاه خانگی‌شان، سانتیاگو برنابئو، میزبان نماینده اسکاتلند هستند.

رئال بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان بیست دقیقه اول دو بار دروازه سلتیک را باز کرد؛ دو گلی که هر دو از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیدند تا لوکا مودریچ و رودریگو گوئس با گل کردن دو پنالتی تیم‌شان را 2-0 از حریف پیش بیندازند.

درحالیکه تنها 5 دقیقه از شروع مسابقه گذشته بود پاس مارکو آسنسیو برای رودریگو و ضربه او از زاویه بسته هارت، دروازه‌بان سلتیک، را به واکنش واداشت و والورده توپ برگشتی را به صورت والی به سمت دروازه شلیک کرد. شوت والورده در میانه راه به زمین برخورد کرد و به دست ینز از سلتیک برخورد داشت و داور در سوت خود دمید و نقطه پنالتی را نشان داد. لوکا مودریچ پشت توپ ایستاد و اولین گل رئال در این بازی را به ثمر رساند.

1759152

تنها چهارده دقیقه بعد رئالی‌ها صاحب یک پنالتی دیگر شدند. در دقیقه 19 پاس مودریچ در پشت مدافعین سلتیک به آسنسیو رسید و او وینیسیوس را در مقابل دروازه صاحب توپ کرد اما ضربه او توسط هارت به شکلی معجزه‌آسا دفع شد. اما با اعتراض بازیکنان رئال داور به سراغ نمایشگر کنار زمین رفت تا صحنه را با کمک VAR بررسی کند. در تصاویر مشخص بود که توپ در حالی به دست اورایلی برخورد کرده که دست او در موقعیتی غیرطبیعی قرار داشت. داور نقطه پنالتی را نشان داد تا رودریگو گوئس پشت توپ قرار گرفته و دومین گل رئال را به ثمر برساند.

1759153
1759154

دیدگاه‌ها