کد خبر : 1851683 | 12 آبان 1401 ساعت 15:35 | 18.6K بازدید | 21 دیدگاه

تن‌هاخ به پیروزی وسواس دارد

کاسمیرو: لیگ برتر قوی‌تر و فیزیکی‌تر از لالیگاست

ستاره برزیلی سابق رئال که در تابستان امسال به منچستریونایتد پیوست، از لیگ برتر انگلیس به عنوان لیگی قوی‌تر از لالیگا یاد کرد.

کاسمیرو: لیگ برتر قوی‌تر و فیزیکی‌تر از لالیگاست

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو، در تابستان امسال از رئال جدا شد و به منچستریونایتد پیوست. در ابتدا او نیمکت‌نشین بود ولی هفته‌های اخیر توانست به تدریج وارد ترکیب ثابت یونایتد شود. او در پنج بازی برای شیاطین سرخ از ابتدا بازی کرده و تیم شکست نخورده است. با کاسمیرو در ترکیب اصلی، یونایتد چهار بازی برنده شده و یک بار نیز متوقف شده است. در مجموع، ستاره برزیلی، 16 بازی برای یونایتد انجام داده (9 بار در لیگ برتر)، یک گل زده و دو پاس گل هم داده است.

1759384

کاسمیرو که در نشست خبری بازی با سوسیداد در لیگ اروپا شرکت کرده بود، در پاسخ به سوالی در مورد شرایطش در لیگ برتر گفت:«در ابتدا کمی طول کشید تا خودم را با یونایتد وفق بدهم ولی می دانستم که به تدریج در ترکیب اصلی قرار خواهم گرفت. در همین مدت کم، لیگ برتر را لیگی قوی‌تر از لالیگا دیده ام و بازی ها در این لیگ فیزیکی‌تر است. شما باید روی قدرت بدنی‌تان بیشتر کار کنید تا در لیگ برتر موفق شوید.»

1759383

کاسمیرو در مورد کار کردن زیر نظر اریک تن‌هاخ گفت:«سال هاست در فوتبال هستم اما کمتر مربی‌ای مثل تن‌هاخ دیده ام که تا این اندازه زیاد روی پیروزی وسواس داشته باشد. همین مورد بیشتر از هر چیزی توجه من را جلب کرده است. او نقاط قوت زیادی دارد و همه می دانیم که یونایتد روند بازسازی را طی می کند و طول می کشد به روزهای اوجش برگردد. هدف همه ما پیروزی و رسیدن به موفقیت است. همین وسواس مربی هم به بازیکنان منتقل می شود و در نهایت به سود تیم خواهد بود.»

ترس از مصدومیت به فاصله کمتر از 20 روز تا جام جهانی:«هر کسی به این قضیه فکر کند، احتمال مصدومیتش بیشتر می شود. من اینطور نیستم و تمرکزم روی بازی با سوسیداد و سپس بازی های باقیمانده از لیگ برتر است. سپس به جام جهانی فکر خواهم کرد.»

دیدگاه‌ها