کد خبر : 1851117 | 09 آبان 1401 ساعت 15:40 | 65.6K بازدید | 28 دیدگاه

او درخشان بود

تن‌هاخ: فهمیدم چرا کاسمیرو 5 قهرمانی چمپیونزلیگ دارد

اریک تن‌هاخ حالا بیشتر از گذشته به کاسمیرو اعتماد دارد و ستاره برزیلی هم پاسخ این اعتماد را به خوبی داده است. مربی هلندی بازی خوب کاسمیرو برابر وستهم را ستایش کرد.

تن‌هاخ: فهمیدم چرا کاسمیرو 5 قهرمانی چمپیونزلیگ دارد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در آخرین بازی هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچستریونایتد و وستهم در ورزشگاه اولدترافورد مقابل هم صف‌آرایی کردند. شیاطین سرخ که در بازی قبلی خود به یک تساوی لحظه آخری مقابل چلسی دست یافته بودند، در این دیدار با نتیجه 1-0 به پیروزی رسیدند و در جدول از چلسی گذشتند. مارکوس رشفورد در دقیقه 38 برای تیم تحت‌هدایت اریک تن‌هاخ گلزنی کرد. منچستریونایتد با این پیروزی 23 امتیازی شد و به رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

1758217

در این پیروزی نقش داوید دخیا و مدافعان یونایتد انکارنشدنی بود و مقاومتی جانانه در برابر حملات وستهم داشتند. با این حال تن‌هاخ اعتقاد دارد که تیمش در زمستان نیاز به تقویت در این منطقه دارد:«ما نیاز به یک مدافع چپ و نیز راست جدید داریم. بازی های زیادی تا پایان فصل باید انجام دهیم و باید خودمان را در این دو پست تقویت کنیم.»

1758439

تن‌هاخ در واکنش به درخشش کاسمیرو، ستاره برزیلی یونایتد، که در تابستان از رئال به جمع شیاطین سرخ پیوست نیز گفت:«کاسمیرو درخشان کار کرد و حالا می توان بهتر متوجه شد او چرا پنج قهرمانی چمپیونزلیگ در کارنامه دارد. امیدوارم او به همین روند خوبش ادامه دهد.»

دیدگاه‌ها