کد خبر : 1851703 | 12 آبان 1401 ساعت 18:15 | 51.9K بازدید | 20 دیدگاه

گزارش آاس:

در بارسلونا به ممفیس دیپای مشکوکند

بر اساس ارزیابی تیم پزشکی بارسا مصدومیت ممفیس دیپای باید هفته قبل بهبود پیدا می کرد ولی او هنوز تمایلی برای بازگشت به تمرینات ندارد.

در بارسلونا به ممفیس دیپای مشکوکند

به گزارش "ورزش سه"، بهبودی مصدومیت ممفیس دیپای به درازا کشیده و در بارسلونا به این مشکوک هستند که او نمی خواهد تا تعطیلی رقابت های باشگاه به میادین برگردد. ستاره هلندی قصد دارد هر طور شده در جام جهانی باشد و ریسک مصدومیت را قبول نمی کند. دیپای اواخر ماه سپتامبر، در وقفه بازی های ملی و در تیم ملی هلند مصدوم شد و انتظار می رفت حداکثر پنج هفته به دور از میادین باشد ولی او هنوز به شرایط بازی نرسیده و تمایلی هم برای حضور در تمرینات گروهی بارسا ندارد. 

1747420

طبق ادعای آاس، تیم پزشکی بارسا معتقد است دیپای دیگر مصدوم نیست ولی از ترس بازگشت مصدومیت نمی خواهد در دو بازی باقیمانده لالیگا تا قبل از شروع جام جهانی به میدان برود. بارسا باید برابر آلمریا و اوساسونا قرار بگیرد و دیپای احتمالا در هر دو بازی غایب خواهد بود. در بارسلونا معتقدند دیپای بدون مشکل در تمرینات هلند برای جام جهانی حاضر خواهد شد. این در حالی است که آندریاس کریستنسن که همزمان با دیپای مصدوم شده بود، برای بازی شنبه مقابل آلمریا در دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ها