کد خبر : 1851831 | 13 آبان 1401 ساعت 18:54 | 63.9K بازدید | 34 دیدگاه

بی‌خیال او شده‌ایم

ستاره رئال پاسخ کری سنگین ویدال را داد

رودریگو گوئس می گوید که در رئال مادرید توجهی به کری آرتورو ویدال و بازیکنان فلامینگو ندارند و روی مسائل دیگر تمرکز کرده اند.

ستاره رئال پاسخ کری سنگین ویدال را داد

به گزارش "ورزش سه"، چهار روز پیش آرتورو ویدال بعد از قهرمانی با فلامینگو در جام لیبرتادورس برای رئال مادرید خط و نشان کشید و گفت او و هم‌تیمی‌هایش در جام جهانی باشگاه‌ها رئال را له خواهند کرد.

1758832

رئال مادرید در دوران فوتبالی آرتورو ویدال یکی از سرسخت‌ترین حریفانی بوده که او با آنها روبرو شده است. ویدال با تیم‌هایی که سابقه بازی در آنها را دارد شانزده بار مقابل رئال مادرید ایستاده و هشت بار شکست خورده و چهار بار به پیروزی رسیده است.

شاید به خاطر همین سابقه بود که ستاره شیلیایی فلامنگو بعد از اینکه با این تیم اتلتیکو پارانائنزه را شکست داد و قهرمان کوپا لیبرتادورس 2022 شد فرصت را برای کری‌‌خوانی برای رئال مادرید مناسب دید و این تیم را به گرفتن انتقام در جام جهانی باشگاه‌ها تهدید کرد.

1753878

رودریگو گوئس، ستاره برزیلی رئال، در مصاحبه با شبکه تی ان تی برزیل و در مورد کری ویدال گفت:«ویدال را پریشان و از خود بی خود دیدم. در هر صورت او خاطرات تلخی از رئال دارد ولی در مورد کری او در تیم صحبتی نشد. چند ویدیو از جشن قهرمانی فلامینگو و ویدال دیدیم و همین. معتقدم باید بی خیال او شد. هنوز تا جام جهانی باشگاه ها زمانی زیادی باقی مانده و بازی های مهمتری پیش رو داریم. وقتی به این تورنمنت نزدیک شویم، در موردش حرف خواهیم زد ولی ما توجهی به ویدال و کری او نداریم و برای‌مان مهم نیست.»

دیدگاه‌ها