کد خبر : 1851914 | 14 آبان 1401 ساعت 10:58 | 19.9K بازدید | 10 دیدگاه

طعنه کونته به کلوپ: قهرمانی را از تو گرفتم

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، در آستانه دیدار برابر لیورپول خاطرات تلخی را برای این تیم یادآوری کرد.

طعنه کونته به کلوپ: قهرمانی را از تو گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان لیورپول خواهد بود. 
لیورپول در چند هفته اخیر روند پر فراز و نشیبی را خصوصا در لیگ برتر طی کرده و نتایج ضعیف این تیم باعث شده است که بسیاری از منتقدان از عملکرد بازیکنان و کادر فنی این تیم انتقاد کنند اما تاتنهام شرایط نسبتا خوبی را در فصل جدید پشت سر می‌گذارد. 
دو تیم در ماه می با یکدیگر دیدار کرده بودند و نتیجه تساوی که در آن بازی به دست آمد عملا باعث شد که لیورپول جام قهرمانی را با یک اختلاف امتیاز به منچسترسیتی واگذار کند. اظهارات یورگن کلوپ و عصبانیت او از سبک بازی تاتنهام پس از آن دیدار حواشی بسیاری را به همراه داشت. 

1757323
کونته در نشست خبری پیش از بازی روز یکشنبه با یادآوری آن خاطرات گفت:« صحبت‌های کلوپ را به خاطر دارم اما اگر شما هم به خاطر داشته باشید، من قهرمانی لیگ را با آن نتیجه از او گرفتم. من ناراحتی‌اش را درک کردم. آنها به خاطر این دو امتیاز قهرمانی را از دست دادند اما ما با آن مساوی توانستیم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنیم.»
سرمربی تاتنهام با اشاره به شرایط مربیان اظهار داشت:« مشکلی نیست، هر مربی باید از تیمش دفاع کند و برای هر مربی مهم است که درک کند بهترین استراتژی برای کسب بهترین نتیجه چیست. صادقانه، من آخرین دیداری که برابر لیورپول داشتیم را بار دیگر تماشا کردم و اگر تیمی شایسته پیروزی بود ما بودیم، نه لیورپول.»

 

دیدگاه‌ها