کد خبر : 1851962 | 14 آبان 1401 ساعت 14:50 | 17.5K بازدید | 16 دیدگاه

فصل 12-2011 بهترین تیم را داشتیم

بنزما: دوست داشتم با رونالدینیو هم‌بازی باشم

کریم بنزما فاش کرد که دوست داشت با رونالدینیو هم‌بازی می شد. او در مورد روزهای ابتدایی حضورش در رئال و موفقیت‌هایش در این باشگاه نیز صحبت کرد.

بنزما: دوست داشتم با رونالدینیو هم‌بازی باشم

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما در تابستان 2009 از لیون به رئال مادرید پیوست. شخص فلورنتینو پرز، رئیس رئال، به منزل او رفت تا کریم را برای پیوستن به باشگاه مادریدی راضی کند. در 13 سال گذشته کریم بنزما گل های فراوانی برای رئال زده و به خصوص از سال 2018 با رفتن رونالدو تبدیل به ستاره اول باشگاه شد. کریم در فصل گذشته بهترین بازی ها را برای رئال انجام داد و آقای گلی لالیگا و لیگ قهرمانان را کسب کرد تا در نهایت به حق خود یعنی بردن توپ طلا برسد.

1759795

کریم در مصاحبه جدید خود و در مورد شروع کارش در رئال گفت:«در شروع همه چیز سخت بود اما گوتی، رائول و رونالدو به من بسیار کمک کردند. من زبان اسپانیایی نمی دانستم و تنها در مادرید زندگی می کردم. یا باید تسلیم می شدم یا می جنگیدم که دومی را انتخاب کردم.»

کریم در مورد بهترین تیم رئال در 13 سال گذشته گفت:«در فصل 12-2011 ما بهترین تیم را داشتیم و هیچ تفاوتی بین بازیکنان اصلی و ذخیره نبود. در لالیگا با رکورد امتیاز و گل زده قهرمان شدیم ولی در لیگ قهرمانان با بدشانسی نتوانستیم به فینال برسیم.»

بنزما در مورد فتح لادسیما در سال 2014 گفت:«تا دقیقه پایانی از اتلتیکو عقب بودیم ولی می دانستم اتفاقی قرار است رخ بدهد و آن گل راموس بود. پس از گل راموس مطمئن بودم گل های بعدی را خواهیم زد و قهرمان چمپیونزلیگ می شویم.»

1759794

کریم با رئال پنج بار قهرمان چمپیونزلیگ شده است. او در مورد فینال محبوبش گفت:«فینال فصل قبل برابر لیورپول را انتخاب می کنم. هم من و هم تیم در بهترین فرم بودیم. البته در شروع رقابت ها کسی برای ما شانس قهرمانی قائل نبود. حتی در لالیگا نیز ما را مدعی اول نمی دانستند ولی در نهایت دیدید که چه شد. بعضی می گویند با خوش شانسی به فینال رسیدیم و همین باعث می شود قهرمانی ما لذتبخش‌تر هم باشد. به خصوص بازی برگشت نیمه نهایی برابر سیتی را فراموش نمی کنم. پس از دبل دقایق پایانی رودریگو می دانستم به فینال خواهیم رفت. کاری که در مراحل حذفی انجام دادیم، فراموش نشدنی و تکرارناپذیر است.»

1718283

کریم در پاسخ به این سوال که غیر از زیدان و رونالدو برزیلی دوست داشت با کدام ستاره فوتبال هم‌بازی باشد، گفت:«زیدان و رونالدو نازاریو حساب نیست؟(می خندد) پس من رونالدینیو را انتخاب می کنم.»

جام جهانی:«آسوده خاطرم و می خواهم فرانسه را تا مراحل پایانی پیش ببرم. من فوتبالیست جاه‌طلبی هستم و امیدوارم قهرمان شویم.»

دیدگاه‌ها