کد خبر : 1852006 | 14 آبان 1401 ساعت 19:35 | 55.7K بازدید | 14 دیدگاه

بدترین اتفاق برای سیتی: اخراج، پنالتی، درگیری با پپ

ژوائو کانسلو، مدافع پرتغالی منچسترسیتی، در بازی مقابل فولام هم به حریف پنالتی داد و از زمین اخراج شد و هم در کنار زمین با پپ گواردیولا درگیری لفظی پیدا کرد.

بدترین اتفاق برای سیتی: اخراج، پنالتی، درگیری با پپ

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار منچسترسیتی و فولام شاگردان پپ گواردیولا ابتدا با گل جولین آلوارز از حریف پیش افتادند اما در دقیقه 26 مسابقه ژوائو کانسلو با خطا روی هری ویلسون، مهاجم فولام، اوضاع را برای سیتیزن‌ها به هم ریخت.

درحالیکه هری ویلسون به سمت گل سیتی حرکت می‌کرد و موقعیت صد در صد گلزنی داشت کانسلو او را از پشت هل داد و سرنگون کرد. دارن انگلند، داور بازی، بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد و سپس با نشان دادن کارت قرمز به این مدافع پرتغالی سیتی او را از زمین اخراج کرد.

 

1759873
1759867

بازیکنان منچسترسیتی از این تصمیم داور به شدت خشمگین بودند اما آندریاس پریرا پشت توپ ایستاد و نتیجه بازی را 1-1 کرد.

سیتی با اینکه بازی برده را مساوی کرده بود و باید دقایقی طولانی را 10 نفره بازی می‌کرد اما این پایان بدبیاری‌های شاگردان گواردیولا نبود. درحالیکه کانسلو در حال ترک زمین بود پپ که ظاهرا از دست او عصبانی بود در کنار زمین با مدافع پرتغالی‌اش درگیری لفظی پیدا کرد. گواردیولا معتقد بود که مدافع پرتغالی تیمش نباید روی بازیکن حریف مرتکب خطا می‌شده چون حالا تیمش نه تنها یک گل دریافت کرده بلکه شصت و چند دقیقه 10 نفره باید به بازی ادامه دهد.

1759871

دیدگاه‌ها