کد خبر : 1852036 | 14 آبان 1401 ساعت 22:40 | 18.7K بازدید | 6 دیدگاه

سنت‌شکنی در بَم؛ این چمن دردسرساز نو شد (عکس)

چمن استادیوم فجر که میزبان مسابقات فوتبال زنان ایران در شهر بَم است، پس از سال‌ها انتظار بالأخره تعویض شد.

 سنت‌شکنی در بَم؛ این چمن دردسرساز نو شد (عکس)

به گزارش “ورزش سه” یکی از اتفاقات ویژه هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان، رونمایی از چمن جدید استادیوم فجر در شهر بَم بود که برای دقایقی پیش از برگزاری دربی حساس استان کرمان، موضوع صحبت مسئولان برگزاری این مسابقه شده بود.

خاتون که با هشت قهرمانی پُرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر فوتبال زنان ایران است، سال‌هاست که در استادیوم فجر شهر بَم از تیم‌های حریف میزبانی می‌کند و چمن مصنوعی بسیار نامناسب این استادیوم سبب اعتراض اغلب تیم‌ها شده بود. 

1759939همچنین به سبب قهرمانی‌های پی‌در‌پی و کسب نتایج مطلوب این تیم کرمانی، بسیاری از بازیکنان تیم ملی در عضویت این تیم قرار دارند و معمولا شاکله اصلی ترکیب تیم‌ ملی زنان ایران را بازیکنان بزرگ این تیم تشکیل می‌دهند که همین چمن نامناسب موجب مصدومیت این بازیکنان میشد، برای مثال سال گذشته گلنوش خسروی، هافبک جوان تیم ملی و خاتون بم در همین چمن دچار پارگی رباط و آسیب همسترینگ شد و برای ماه‌ها دور از میادین ماند.

اما سرانجام بعد از سال‌های طولانی، پیش از شروع هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر زنان در پانزدهمین فصل از برگزاری این مسابقات، چمن این استادیوم تعویض شده تا خاتونی‌ها میزبانی بهتری از هم استانی سیرجانی خود داشته باشند. 
1759940

عکاس: سهیل سعادتمندی

دیدگاه‌ها