کد خبر : 1852142 | 15 آبان 1401 ساعت 14:56 | 6.6K بازدید | 2 دیدگاه

امیدوار به حضور در جام جهانی

با اجازه ژاوی: آرائوخو در اردوی تیم ملی اروگوئه

ژاوی شب گذشته تایید کرد که به رونالد آرائوخو اجازه داده تا زودتر به اردوی تیم ملی اروگوئه ملحق شود تا این شاید از لحاظ روحی کمک بزرگی برای ریکاوری او در راه رسیدن به جام جهانی باشد.

با اجازه ژاوی: آرائوخو در اردوی تیم ملی اروگوئه

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به 40 روز پیش بود که رونالد آرائوخو به دلیل مصدومیت در دقایق ابتدایی بازی دوستانه اروگوئه و ایران تعویض شد. مصدومیت او شدید بود و ادامه بازی های بارسا تا قبل از جام جهانی را از دست داد و حضورش در جام جهانی نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. با این وجود نام آرائوخو در فهرست اولیه اروگوئه برای جام جهانی دیده می شود و خودش نیز امیدوار است هر طور شده به این بازی ها برسد.

1748114

شب گذشته آرائوخو به دلیل خداحافظی جرارد پیکه از فوتبال در ورزشگاه نوکمپ حضور داشت و همین بهانه ای شد تا خبرنگاران از ژاوی در مورد او سوال کنند. مربی بارسا در مورد وضعیت مصدومیت آرائوخو گفت:«رونالد در هفته های اخیر در اختیار پزشکان و فیزیوتراپ های باشگاه بود و انفرادی تمرین می کرد. او از من خواست تا اجازه رفتنش به اردوی تیم ملی اروگوئه را بدهم و من هم موافقت کردم. با کادر فنی اروگوئه هماهنگ هستیم و قرار است آرائوخو به تیم ملی کشورش ملحق شود.»

1760144

ژاوی ادامه داد:«او خودش امیدوار است بتواند به موقع ریکاوری کند و در جام جهانی حاضر باشد. نمی دانم موفق خواهد شد یا خیر ولی شاید حضور در اردوی تیم ملی اروگوئه به او از لحاظ روحی کمک کند. مربی اروگوئه به من گفت که یک هفته قبل از شروع جام جهانی در مورد رونالد تصمیم نهایی را خواهد گرفت. امیدوارم او را در جام جهانی ببینیم.»

دیدگاه‌ها