کد: 239054804 تیر 1405 ساعت 01:431.8K بازدید

ولی‌زاده: انگیزه زیادی مقابل آمریکا داریم

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران، گفت: نمایش خوبی مقابل تیمی که در دو دوره قهرمان المپیک شده داشتیم.
ولی‌زاده: انگیزه زیادی مقابل آمریکا داریم

به گزارش "ورزش سه"، محمد ولی‌زاده پس از پایان دیدار ایران و فرانسه که سه بر دو به سود میزبان پایان یافت، اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. مقابل تیمی قرار گرفتیم که دو دوره قهرمان المپیک شده و فکر می‌کنم عملکرد قابل قبولی داشتیم.

وی ادامه داد: سعی کردیم بعضی از نقاط ضعف‌مان را کمتر تکرار کنیم و در بخش‌هایی هم موفق بودیم، اما باز هم اشتباهاتی داشتیم که باید روی آن‌ها کار کنیم.

ولی‌زاده درباره شرایط تیم نیز گفت: نسبت به هفته اول خیلی بهتر شدیم و فکر می‌کنم تیم رفته‌رفته شرایط بهتری پیدا می‌کند و در ادامه مسابقات هم بهتر خواهیم شد.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران درباره دیدار آینده برابر آمریکا خاطرنشان کرد: بازی بعدی مقابل آمریکا است و انگیزه‌های خودمان را برای این مسابقه داریم. امیدوارم بتوانیم با نتیجه خوب و دست پر از زمین خارج شویم.

تازه‌ترین اخبار ورزشی ایران و جهان دراپلیکیشن ورزش سه
دانلود
9اشتراک گذاریگزارش خطا

زنده پیشنهادی

دیدگاه‌ها

لطفا قبل از ارسال دیدگاه خود، حتماقوانین و مقرراترا مطالعه فرمایید.
لطفا منتظر بمانید...

آخرین اخبار