کد خبر : 1852146 | 15 آبان 1401 ساعت 15:45 | 25.9K بازدید | 13 دیدگاه

شاید بازیکنی از جمع ما جدا شود

آنچلوتی: بنزما توان بازی ندارد، ژانویه بازیکن نمی‌خریم

کارلو آنچلوتی امروز تایید کرد که کریم بنزما تا شروع جام جهانی و برای به دور ماندن از خطر مصدومیت برای رئال بازی نخواهد کرد. او احتمال خرید بازیکن در زمستان را هم رد کرد.

آنچلوتی: بنزما توان بازی ندارد، ژانویه بازیکن نمی‌خریم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از پیروزی 5-1 برابر سلتیک در لیگ قهرمانان خود را مهیای بازی برابر رایووایه‌کانو می کند. بازی در ورزشگاه وایه‌کاس برگزار خواهد شد و رئال برای پس گرفتن صدر جدول از بارسا باید برنده شود.

1759194

کارلو آنچلوتی در نشست خبری این بازی گفت:«رایو بسیار خوب بازی می کند و بازی در زمین این تیم همیشه سخت و پرتنش است. ما آنجا فصل قبل هم به زحمت 0-1 برنده شدیم. بازی سختی خواهد شد و باید بهترین عملکرد را داشته باشیم.»

وضعیت آسنسیو:«مارکو در فرم خوبی است و می تواند در پست های مختلف بازی کند. او به خصوص وقتی پشت مهاجمان بازی می کند، بازی های بهتری ارائه می دهد و می تواند از قدرت شوتزنی اش هم بیشتر استفاده کند. مارکو با والورده نیز همکاری خوبی دارد و زوج خطرناکی هستند.»

کارلتو در مورد مصدومیت بنزما گفت:«کریم به بازی فردا نمی رسد و بازی نخواهد کرد.»

رودریگو جانشین بنزما به عنوان یک شماره 9:«روند پیشرفت رودریگو عالی است. او در پست شماره 9 بهتر کار می کند و او را بیشتر یک مهاجم نوک می بینم تا یک بال تهاجمی.»

نیمکت نشینی های ادن هازارد:«در تیم رقابت بالایی وجود دارد و می دانم مستحق این است که بیشتر بازی کند. رقابت بالا به سود تیم است و به هازارد هم بازی خواهد رسید.»

1760045

خداحافظی جرارد پیکه:«او یکی از بهترین و قوی ترین مدافعانی بوده که در فوتبال دیده ام. پیکه تصمیم به خداحافظی گرفت و می دانم که تصمیم سختی بود. پیکه تصمیم گرفت قبل از اینکه به او بگویند برو، بازنشسته شود. تصمیم بزرگی برای زندگی اش گرفت و برایش بهترین ها را آرزو می کنم.»

احتمال خریدهای زمستانی:«در حال حاضر برنامه این است که خریدی نداشته باشیم و بازیکنی هم جدا نشود ولی اگر بازیکن درخواست جدایی کند، به او گوش خواهیم داد.»

1759326

آنچلوتی در مورد دلیل غیبت بنزما گفت:«او فردا نیست چون توان بازی ندارد. غیبت او باعث شکوفا شدن توانایی های رودریگو، والورده و وینیسیوس شده اما به کریم بعد از جام جهانی نیاز داریم.»

رودریگو به سطح رونالدو نازاریو می رسد؟«اگر برسد که باید مجسمه رودریگو را بیرون برنابئو نصب کنیم. رونالدو به اندازه رودریگو در رئال خوش شانس نبود. رودریگو فصل قبل با رئال قهرمان چمپیونزلیگ شد و در این قهرمانی نقشی تعیین کننده هم داشت.»

دیدگاه‌ها