کد خبر : 1852180 | 15 آبان 1401 ساعت 18:10 | 10.6K بازدید | 12 دیدگاه

آرتتا: هر کاری خواستم بازیکنان آرسنال انجام دادند

میکل آرتتا، سرمربی جوان آرسنال، به تمجید از عملکرد تیمش در دیدار با چلسی پرداخته است.

آرتتا: هر کاری خواستم بازیکنان آرسنال انجام دادند

به گزارش "ورزش سه"، برتری دقیقه 95 منچسترسیتی در بازی دیروز برابر فولام باعث شد آنها به صدر جدول برسند و آرسنال برای بازگشت دوباره به رتبه اول باید در خانه چلسی به پیروزی می رسید. اما توپچی ها با یک گل موفق شدند در استمفوردبریج از سد رقیب همشهری عبور کنند و میکل آرتتا در پایان این دیدار اذعان داشت بازیکنانش تمامی فرامین این سرمربی را در میدان اجرا کرده اند.

میکل آرتتا گفت: "ما می‌خواستیم به هر ترتیبی به صدر جدول برگردیم و دوباره در رده اول قرار بگیریم. چالش اصلی پیش روی ما این بود که مقابل یک تیم بزرگ به این هدف دست یافته و عملکرد سطح بالایی داشته باشیم و در نهایت بازیکنان آرسنال موفق به انجام این کار شدند. من فکر می کنم این عملکرد از چنین تیم جوانی بسیار خوب است و بازیکنان آرسنال خونسردی، انعطاف پذیری و شجاعت خود را در بازی با چلسی نشان دادند.

1760208

آنها همانطور که ما می خواستیم در این دیدار به میدان رفتند و عملکرد تیم فوق العاده بود. گفتن چنین حرف هایی قبل از بازی آسان است، اما رسیدن به این هدف در زمین یک داستان متفاوت خواهد بود. ما مدتی است اعتقاد داریم این تیم در حال ساختن چیزی است. این پیروزی به مثابه یک گام دیگر برای این تیم بود که همچنان به خودشان اعتقاد داشته و باور کنند که می توانند تحت فشار و مقابل حریفان بزرگ نیز نمایش خوبی از خود ارائه دهند.

ما باید از این پیروزی لذت ببریم، زیرا عملکردی که بازیکنان آرسنال داشتند، لایق تمجید و ستایش فراوانی است. برنامه این بخش از فصل هنوز به پایان نرسیده است. ما در حال برنامه ریزی برای پیروزی دوباره در روز چهارشنبه در مقابل وولوز هستیم و سپس زمان خواهیم داشت تا به ایده حفظ شرایط بازیکنان خود فکر کنیم.

عملکرد گابریل ژسوس و ناکامی دوباره این بازیکن در گلزنی؟ انرژی فراوانی که گابریل به دیگر بازیکنان تیم منتقل می کند، برای ما فوق العاده است و به نظر من این بزرگترین ویژگی ژسوس است. نحوه تلاش و درگیری گابریل، تلاش او برای نگه داشتن توپ و عدم اطمینانی که این بازیکن برای حریف ایجاد می کند، باعث می شود ما سطح دیگری از عملکرد را در زمین ارائه دهیم. در کل عملکردی که او امروز ارائه داد، فوق العاده بود"

دیدگاه‌ها