کد خبر : 1852262 | 16 آبان 1401 ساعت 09:24 | 22K بازدید | 7 دیدگاه

خشم کونته از هواداران تاتنهام: چرا هو می‌کنید؟

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، از رفتار هواداران این تیم در بین دو نیمه دیدار برابر لیورپول عصبانی است.

خشم کونته از هواداران تاتنهام: چرا هو می‌کنید؟

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف لیورپول رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 
آنها ابتدا با دو گل از شاگردان یورگن کلوپ که این روزها شرایط چندان خوبی ندارند، عقب افتادند و تک گل هری کین نیز نتوانست این تیم را از شکستد نجات دهد. هرچند تاتنهام در نیمه دوم فرصت‌های گلزنی بسیار زیادی داشت اما نتوانست از آنها استفاده کند. 
عملکرد تاتنهام در نیمه اول باعث شد که هواداران این تیم چندان از آنها راضی نباشند و این نارضایتی را بین دو نیمه با هو کردن بازیکنان نشان دهند و این اتفاق عصبانیت کونته را به همراه داشت. 

1760313

کونته پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:«ما باید در تمامی لحظات احترام بسیار زیادی را که برای هواداران قائل هستیم نشان دهیم. آنها هواداران ما هستند. آنها هزینه بلیت پرداخت کردند. در عین حال، اگر از من بپرسید که آیا از رفتار آنها ناراحت هستم باید بگویم بله.... چون مهم است که در تمامی لحظات صادق هم باشیم.»
او با اشاره به شرایط تیمش از هواداران خواست که آنها را درک کنند:« من همچنان تکرار می‌کنم که ما یک روند را شروع کردیم. پس از یک سال بسیار پیشرفت کردیم و آنها باید این را درک کنند. من در حال حاضر قول قهرمانی نمی‌دهم و آنها همچنان باید منتظر و صبور باشند. اگر این موضوع را کنار هم درک کنیم شرایط بسیار خوب خواهد شد.»

 

دیدگاه‌ها