کد خبر : 1852319 | 16 آبان 1401 ساعت 14:03 | 13.7K بازدید | 1 دیدگاه

پاتر: تعویض شدن اوبامیانگ فقط یک دلیل داشت

گراهام پاتر، سرمربی انگلیسی چلسی، مدعی شد تعویض پی‌یر امریک اوبامیانگ تنها دلایل فنی داشته است.

پاتر: تعویض شدن اوبامیانگ فقط یک دلیل داشت

به گزارش "ورزش سه"، پی‌یر امریک اوبامیانگ که حدود یک سال قبل تلویحا توسط میکل آرتتا از آرسنال اخراج شده بود، دیروز انگیزه زیادی برای اثبات خود به تیم سابقش داشت. اما این ستاره 33 ساله تنها 8 لمس را در کمتر از یک ساعت حضور در زمین داشته و در اوایل نیمه دوم جای خود را به آرماندو بورخا، مهاجم جوان چلسی داد تا این تیم در نهایت با یک گل مغلوب توپچی ها شود. گراهام پاتر امروز در مصاحبه ای مدعی شد پی‌یر امریک اوبامیانگ احترام زیادی برای باشگاه سابق خود قائل بوده و تصمیم تعویض این بازیکن نیز تنها مسائل فنی جریان یک مسابقه محسوب می شود.

1760440

گراهام پاتر گفت: "من فقط در آن لحظه تصمیم گرفتم آرماندو بورخا را به جای اوبامیانگ وارد زمین کنم تا این بازیکن از قدرت دوندگی خود در مقابل مدافعان آرسنال استفاده کرده و برای تیم مفید ظاهر شود. اوبامیانگ از آن دسته بازیکنی است که ما به آنها اعتقاد داریم. اما بعدازظهر سختی برای اوبامیانگ در دیدار با آرسنال رقم خورد و البته این موضوع نه فقط مربوط به او، بلکه معطوف به کل اعضای تیم در این بازی است.

همان گونه که در گذشته نیز در مورد این موضوع صحبت کرده بودم، باید تکرار کنم که اوبامیانگ برای باشگاه آرسنال و همه اعضای این تیم احترام زیادی قائل است. از نظر من این بازیکن اصلا مشکلی در این دیدار نداشت، اما بحث تعویض نیز بخشی از تصمیماتی است که شما باید به عنوان سرمربی باید در طول مسابقه برای بهبود شرایط تیم خود بگیرید."

دیدگاه‌ها