کد خبر : 1852326 | 16 آبان 1401 ساعت 14:31 | 22.1K بازدید | 17 دیدگاه

آمارهایی که رنگ باختند:

افت عجیب چلسی: چه بلایی سر تیمت آمد پاتر؟

علیرغم شروع فوق العاده گراهام پاتر، چلسی در هفته های اخیر عملکرد اصلا خوبی نداشته است.

افت عجیب چلسی: چه بلایی سر تیمت آمد پاتر؟

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فصل را اصلا خوب شروع نکرد و در نهایت نتایج ضعیف این تیم باعث شد تاد بولی، مالک باشگاه حکم به برکناری توماس توخل داده و این سرمربی موفق و آلمانی را بعد از 19 ماه درخشان در چلسی، اخراج کند. آنها خیلی زود با گراهام پاتر، سرمربی برایتون به توافق رسیده و او کارش را در باشگاه چلسی آغاز کرد. گراهام پاتر موفق شد خیلی سریع شرایط را در این باشگاه تغییر دهد و چلسی که در دو بازی ابتدایی مرحله گروهی فقط یک امتیاز گرفته بود، در نهایت با اقتدار و به عنوان صدرنشین راهی دور بعدی لیگ قهرمانان شد. همچنین آنها در لیگ برتر نیز موفق به کسب پیروزی های متوالی شده و خود را به رده های بالای جدول نزدیک کردند.

اما چلسی به یکباره دچار افت شدیدی شده و آنها در هر دو هفته اخیر در لیگ برتر برابر برایتون و آرسنال شکست خورده اند. در حقیقت چلسی در چهار بازی گذشته و 12 امتیاز ممکن، در این مدت تنها دو امتیاز کسب کرده است. همچنین این تیم در دو دیدار خانگی اخیر خود در لیگ تنها شش موقعیت گلزنی ایجاد کرده و اصلا نمایش خوبی نداشته است.

این اتفاق در حالی رخ داده که حریفان چلسی در این دو دیدار 23 فرصت گلزنی خلق کرده و نمایش بسیار بهتری نسبت به این تیم ارائه داده اند. جالب اینجاست چلسی تحت هدایت توماس توخل هیچ وقت در دو دیدار متوالی در لیگ برتر بازنده نشده بود، اما این اتفاق خیلی زود برای گراهام پاتر رخ داد.

دیدگاه‌ها