کد خبر : 1852363 | 16 آبان 1401 ساعت 18:15 | 76.6K بازدید | 47 دیدگاه

واکنش متفاوت نایب رئیس بایرن

PSG بارسا نیست: کان این بار لبخند نزد (عکس)

الیور کان دو ماه پیش و به دلیل همگروه شدن بایرن با بارسا لبخند زده بود اما او امروز پس از برخورد بایرن به پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، هیچ واکنش خاصی نشان نداد.

PSG بارسا نیست: کان این بار لبخند نزد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو ماه پیش چهره خندان الیور کان، نایب رئیس بایرن مونیخ، بعد از همگروهی با بارسا در چمپیونزلیگ جنجال ساز شد و شدیدا مورد انتقاد رسانه‌های کاتالونیا قرار گرفت اما او امروز در مراسم قرعه کشی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و پس از برخورد با پی اس جی واکنشی متفاوت نشان داد.

1738523

4 شهریور و در قرعه کشی دور گروهی وقتی بایرن و بارسا با یکدیگر هم گروه شدند، دوربین تلویزیونی مراسم، روی صورت الیور کان رفت و او را با لبخندی جالب به تصویر کشید. لبخند الیور کان بازتابی منفی در رسانه های کاتالونیا داشت و دیاریو اسپورت نوشت که کان باید برای بارسلونا احترام بیشتری قائل شود. 

کان در واکنش به انتقادات گفت که هرگز منظور بدی نداشت:« من قصد تمسخر بارسلونا را نداشتم و این برداشت واقعا اشتباه است. روبرت لواندوفسکی همین چند هفته پیش از بایرن به بارسلونا رفت و حالا دو رویارویی جذاب با او خواهیم داشت. من به خاطر این اتفاق بود که لبخند زدم.»

لازم به ذکر است که بایرن در هر دو بازی رفت و برگشت توانست بارسا را شکست دهد.

1760541

واکنش کان امروز و در مواجهه با قرعه دشوار پی اس جی متفاوت بود و دوربین وقتی روی چهره او رفت، لبخند بر لب نداشت. بایرن از پی اس جی هم خاطرات خوب دارد و هم بد. در فینال سال 2020 بایرن توانست پی اس جی را 1-0 شکست دهد ولی یک سال بعد پاریسی ها بایرن را در یک چهارم نهایی حذف کردند.

کان در پایان مراسم گفت:«رویارویی با پاری سن ژرمن؟ انگار این بازی در طالع ماست(با خنده). در مجموع بازی خوبی در انتظارمان است و بهترین بازیکنان جهان در این دیدار با یکدیگر روبرو خواهند شد. اما هنوز زمان زیادی تا شروع بازی مانده و دشوار است بگوییم در آن مقطع شرایط چگونه پیش خواهد رفت.»

دیدگاه‌ها