کد خبر : 1852599 | 18 آبان 1401 ساعت 00:39 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

پایان کار شارلروا در جام حذفی با قلی‌زاده

ملی‌پوش ایرانی شارلروا حضور کامل در جریان شکست تیمش مقابل سراینگ داشت.

پایان کار شارلروا در جام حذفی با قلی‌زاده

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی بلژیک، تیم شارلروا در حالی که برخلاف دو مسابقه قبل علی قلی‌زاده را در ترکیب داشت و امیرحسین حسین‌زاده را  در فهرست خود نمی‌دید، از ساعت ۲۲ سه‌شنبه شب در استادیوم دو پایرای مقابل سراینگ قرار گرفت.

یاران قلی‌زاده و حسین‌زاده که در هفته چهارم فصل ۲۳-۲۰۲۲ ژوپیر لیگ به برتری یک بر صفر مقابل سراینگ رسیده و پیش‌بینی می‌شد در جام حذفی هم به راحتی از سد این تیم قعرنشین عبور کنند، با یک نتیجه و شکست غیر منتظره بازی را تمام کردند.

شارلروا در حالی که با یک گل از سراینگ پیش افتاده بود، در دقیقه ۸۱ دروازه‌اش را باز شده دید تا بازی در طول ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به اتمام برسد و به وقت‌های اضافه کشیده شود.

1760927

شارلروا که نمایش خوبی در این مسابقه نداشت، در وقت‌های اضافه نیمه دوم عملکرد عجیبی داشت و سه گل در فاصله ۶ دقیقه دریافت کرد تا سراینگ به پیروزی ۴ بر یک خانگی دست پیدا کند و یاران قلی‌زاده و حسین‌زاده وداع زودهنگام با رقابت‌های جام حذفی بلژیک داشته باشند.

علی قلی‌زاده، ملی‌پوش ایرانی شارلروا که پس از دو حضور تعویضی دوباره به ترکیب تیمش برگشته بود، در دیدار مقابل سراینگ ۱۲۰ دقیقه بازی کرد.

دیدگاه‌ها