کد خبر : 1852781 | 18 آبان 1401 ساعت 23:59 | 40.9K بازدید | 7 دیدگاه

لواندوفسکی: منظورم ژاوی بود، چرا باید محروم شوم؟

روبرت لواندوفسکی، مهاجم 34 ساله بارسلونا، مدعی شد مستحق محرومیت بابت رفتارش در دیدار با اوساسونا نیست.

لواندوفسکی: منظورم ژاوی بود، چرا باید محروم شوم؟

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی و باتجربه بارسلونا، امروز در مراسمی کفش طلای فصل ۲۲-۲۰۲۱ فوتبال اروپا را دریافت کرد. اما این بازیکن شب گذشته و در جریان دیدار بارسلونا مقابل اوساسونا از زمین اخراج شد و حرکت این بازیکن بعد از این تصمیم گیل مانزانو، باعث شده اخباری در مورد احتمال محرومیت چهار جلسه ای او مطرح شود. اما روبرت لواندوفسکی مدعی شد این ژست خطاب به ژاوی بوده و او قصد توهین به داور این دیدار را نداشته است.

1761407

روبرت لواندوفسکی گفت: ژست من خطاب به داور چهارم نبود، بلکه به سمت ژاوی بود. ما صحبت کرده بودیم که وقتی کارت زرد اول را گرفتیم مراقب کارت دوم و احتمال اخراج شدن از زمین باشیم. چرا می خواهند من را چهار بازی محروم کنند، آنهم وقتی برخورد من خطاب داور و کمک داور نبوده است. هفته گذشته با ژاوی صحبت کردم و او به من گفت وقتی کارت می‌ گیرم باید بیشتر احتیاط کنم. برای همین وقتی اخراج شدم آن حرکت را خطاب به ژاوی انجام دادم و اصلا منظورم با داور نبود.

فصل طولانی است و من برای تجربه این چالش خوشحال بوده و اطمینان دارم در مسیر درستی قرار گرفته ام. می‌خواهم از شما و  همچنین از همبازیان خود در گذشته و حال تشکر کنم و این جایزه با تلاش آنها حاصل شده است."

1761408

دیدگاه‌ها