کد خبر : 1852832 | 19 آبان 1401 ساعت 11:55 | 27.5K بازدید | 6 دیدگاه

لوا انتخاب کرد: این گل محبوبم از فصل قبل است

روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، گل محبوبش از فصل قبل با پیراهن بایرن مونیخ را انتخاب کرد.

لوا انتخاب کرد: این گل محبوبم از فصل قبل است

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی فصل گذشته هم مانند چند سال قبل عملکرد درخشانی را در ترکیب بایرن به نمایش گذاشت و روز گذشته جایزه کفش طلا را به خاطر این درخشش از آن خودش کرد. 
این ستاره لهستانی با به ثمر رساندن 35 گل و کسب 70 امتیاز توانست این جایزه را کسب کند. این دومین سال متوالی بود که این بازیکن توانست این جایزه ارزشمند را در بین بسیاری از مهاجمان درجه یک فوتبال اروپا به دست آورد. 
لوا که تابستان امسال از بایرن جدا شد و به بارسا پیوست حالا امیدوار است که بتواند سومین توپ طلایش را با پیراهن این باشگاه به دست آورد و برای رسیدن به این هدف تلاش خواهد کرد. 
این بازیکن در گفتگو با مارکا و در پاسخ به سوالی درباره این که کدام گل برای او محبوب‌ترین گلش از فصل گذشته است، گلی را انتخاب کرد که شاید از نظر بسیاری عجیب باشد. 

1761406

لواندوفسکی که فصل گذشته گل‌های جذاب و حساس بسیاری را برای بایرن به ثمر رسانده بود، مدعی شد که محبوب‌ترین گلش از رقابت‌های فصل گذشته گلی بود که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر دیناموکیف در اوکراین به ثمر رسانده است و علاقه بسیاری به این گل دارد. 
این در حالی است که این گل جزو گل‌هایی نیست که کفش طلا را برای او به ارمغان آورد چون تنها گل‌هایی که در لیگ‌های داخلی به ثمر می‌رسد در این رقابت به حساب می‌آید. 
 

دیدگاه‌ها