کد خبر : 1852784 | 19 آبان 1401 ساعت 03:59 | 14.5K بازدید | 8 دیدگاه

تردید مدیران بایرن مونیخ در جذب هری کین

مدیران باشگاه بایرن مونیخ هنوز به طور جدی مسئله جذب هری کین را بررسی نکرده‌اند و نسبت به انتقال این مهاجم انگلیسی، شک دارند.

تردید مدیران بایرن مونیخ در جذب هری کین

به گزارش "ورزش سه"، هری کین، در فصول اخیر از بهترین مهاجمان لیگ برتر بوده و افتخارات فردی قابل توجهی در این دوران کسب کرده است. او سه بار فاتح کفش طلای انگلیس شده و در جام جهانی روسیه با به ثمر رساندن 6 گل، آقای گل این رقابت ها شده است.
با وجود عملکرد فردی درخشان هری کین، او هیچ جامی با تاتنهام فتح نکرده و به همین دلیل در هر تابستان شایعات زیادی در مورد انتقال او به دیگر باشگاه‌های بزرگ اروپایی شنیده می‌شود.
پس از جدایی لواندوفسکی از بایرن، سران این باشگاه به دنبال یک جانشین گلزن و زهردار برای تیم‌شان هستند و طبق اخبار رسانه ها، هری کین گزینه اول آنهاست.
این انتقال برای هر دو طرف عالی خواهد بود چرا که خلا یک مهاجم فرصت طلب و گلزن در خط حمله بایرن رفع می شود و هری کین نیز در مونیخ می تواند به افتخارات تیمی دست یابد.

اما طبق گزارشی که روزنامه بیلد آلمان منتشر کرده، سران بایرن مونیخ مطمئن نیستند که آیا هری کین مناسب سبک بازی این تیم هست یا خیر. با این حال انتقال کاپیتان تیم ملی انگلیس به مونیخ هنوز به طول کامل منتفی نشده و مدیران باشگاه در ماه‌های پیش رو تا تابستان ۲۰۲۳ بررسی‌های بیشتری در مورد جذب او خواهند داشت.

1761411

هری کین 406 بار با پبراهن سفید های شمال لندن به میدان رفته و موفق شده 260 گل برای این تیم به ثمر برساند. این مهاجم 29 ساله تا ژوئن 2024 با تاتنهام قرارداد دارد و حدود ۹۰ میلیون یورو روی او قیمت گذاشته شده است.

دیدگاه‌ها