کد خبر : 1852794 | 19 آبان 1401 ساعت 01:37 | 7K بازدید | 7 دیدگاه

لیورپول0(3)-0(2)دربی کانتی: صعود دشوار قرمزها

لیورپول در دیدار سخت و در ضربات پنالتی موفق به غلبه بر دربی کانتی در جام اتحادیه شد.

لیورپول0(3)-0(2)دربی کانتی: صعود دشوار قرمزها

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شبی که اغلب بازیکنان ثابت و کلیدی خود را در اختیار نداشت، در طول 90 دقیقه موفق به باز کردن دروازه دربی کانتی نشد و در ضربات پنالتی این تیم را مغلوب کرد.

لیورپول، بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی الکساندر چمبرلین از سمت چپ می توانست دروازه دربی کانتی را باز کند، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

در اواسط نیمه اول و با توپ‌ربایی استیوارت بود که لیورپول فرصت خوبی برای زدن گل اول خود پیدا کرد، اما ضربه فابیو کاروالیو دقیق نبود و این شوت نیز راهی به دروازه دربی کانتی پیدا نکرد. در ادامه حملات لیورپول برای زدن گل برتری نتیجه‌ای در پی نداشت و در نهایت، نیمه اول این دیدار کم‌هیجان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

1761444

دربی کانتی نیمه دوم را هجومی شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال لویی سیبلی می توانست به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه بِرد از درون محوطه راهی به دروازه لیورپول پیدا نکرد.

در دقیقه 53 این بار الکساندر چمبرلین از فاصله‌ای قابل توجه شانس خود را برای باز کردن دروازه دربی کانتی امتحان کرد، اما ضربه این بازیکن بعد از برخورد به مدافع حریف با واکنش دروازه‌بان همراه شد.

دقایقی بعد این بار فابیو کاروالیو در گوشه محوطه جریمه دربی کانتی صاحب فرصت مناسبی برای زدن گل اول شد، اما این بار نیز وایلد اسمیت با مهاری تماشایی دروازه تیم خود را نجات داد.

در دقیقه 80 مک گلدریک در سمت راست با ارسال دقیق خود دابین را صاحب موقعیت کرد، اما ضربه این بازیکن چندان دقیق نبود و در اختیار کوییمهن کلهر قرار گرفت. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

ماگیرا و بابی فیرمینو از لیورپول و هوریان، فورسیت و دوبین از دربی کانتی پنالتی های خود را از دست دادند و در نهایت، لیورپول راهی دور بعد شد.

دیدگاه‌ها