کد خبر : 1852801 | 19 آبان 1401 ساعت 08:10 | 37.7K بازدید | 4 دیدگاه

لیورپول با کله‌هر چاره‌ای جز پیروزی نداشت

پادشاه مهار پنالتی در آنفیلد: ذخیره بکر، کپی خودش

لیورپول با درخشش دروازه‌بان خود که سه پنالتی حریف را مهار کرد، موفق به شکست دربی کانتی شد.

پادشاه مهار پنالتی در آنفیلد: ذخیره بکر، کپی خودش

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که آرسنال با تیم دوم خود از برایتون شکست خورد و با جام حذفی خداحافظی کرد، لیورپول موفق شد در شرایطی مشابه و با درخشش دروازه‌بان ذخیره خود، دربی کانتی را در ضربات  پنالتی شکست دهد و یکی از تیم‌های صعودکننده از دور سوم جام حذفی فوتبال انگلیس لقب بگیرد. ستاره بی‌چون‌وچرای این دیدار، کله‌هر 23 ساله بود.

دروازه‌بان ایرلندی لیورپول که به واسطه حضور آلیسون بکر، شانس چندانی برای حضور در ترکیب اصلی لیورپول ندارد، طبق رسم معمول اکثر مربیان لیگ جزیره، در بازی‌های جام حذفی فرصت خودنمایی پیدا کرد و امشب در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت. او که پیش از این نیز مهارت خود در مهار ضربات پنالتی را نشان داده بود، در بازی امروز یک تنه توانست در ضربات پنالتی مچ حریفان را خوابانده و صعود را به شاگردان کلوپ هدیه کند.

1761453

بازی دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید تا ضربات پنالتی، تعیین‌کننده تیم برنده باشد. این جا بود که زمان درخشش دروازه‌بان جوان لیورپول فرا رسید. کائویمین کله‌هر در شبی که بازیکنان لیورپول خیلی در زدن ضربات پنالتی موفق نبودند و دو ضربه خود را از دست دادند، سه ضربه حریف را مهار کرد تا تحت هر شرایطی که شده، برد را به نام تیمش ثبت کند. او از چهار ضربه تیم حریف فقط یکی را گل خورد و سه تای دیگر را با تشخیص درست مهار کرد.

1761454

کله‌هر تاکنون تنها در 18 بازی برای لیورپول به میدان رفته است. او در این مدت شش ضربه پنالتی مهار کرده که بیشترین تعداد در میان تمام دروازه‌بانان تاریخ این باشگاه است. این دروازه‌بان ایرلندی در حال حاضر با چنین رکوردی، در تاریخ باشگاه بزرگ لیورپول صاحب جایگاهی منحصربه‌فرد شده است.

ویدئو: 264115

دیدگاه‌ها