کد خبر : 1852921 | 19 آبان 1401 ساعت 22:29 | 75.4K بازدید | 20 دیدگاه

ستاره انگلیس ثابت کرد معلمش اشتباه می‌کند

داستان اراده: یک در میلیون؟ من همان یک نفر هستم

بعد از دعوت شدن جیمز مدیسون به تیم ملی انگلیس یک توییت او که 9 سال پیش منتشر شده بود مورد توجه قرار گرفته است.

داستان اراده: یک در میلیون؟ من همان یک نفر هستم

به گزارش "ورزش سه"، جیمز مدیسون، ستاره 25ساله لسترسیتی، با وجود عملکرد خوبی که در فصل جاری با پیراهن این تیم داشت تا چند ساعت پیش و قبل از آنکه گرت ساوت‌گیت، فهرست نهایی تیم ملی انگلیس برای جام جهانی را منتشر کند به عنوان یکی از حذف‌شده‌ها از لیست سه‌شیرها معرفی می‌شد.

اما وقتی گرت ساوت‌گیت نام جیمز مدیسون را به عنوان یکی از 26 بازیکنی که بلیط سفر به قطر را دریافت کرده‌اند اعلام کرد هواداران او به ستایش از مدیسون پرداخته و معتقد بودند او با اراده و تلاش در نهایت موفق شد خودش را به ساوت‌گیت و تیم ملی تحمیل کند.

مدیسون در سال تقویمی 2022 آنقدر درخشان بوده که برای لستر 17 گل به ثمر رسانده و 10 پاس گل داده است. او تا این لحظه تنها یک بازی ملی در کارنامه دارد.

1761740

گری لینه‌کر از جمله کسانی بود که خوشحالی خود را از دعوت مدیسون به تیم ملی اعلام کرد و نوشت:" جیمز مدیسون بهترین نمونه از کسی است که خودش را در آخرین لحظه به تیم ملی تحمیل می‌کند. آن هم تنها با عملکرد و بازی‌های درخشان".

اما بعد از دعوت شدن مدیسون به تیم ملی یک توییت قدیمی از او مورد توجه قرار گرفت. توییتی که نشان می‌دهد این بازیکن انگلیسی از مدتها پیش با چه اراده‌ و پشتکاری برای رسیدن به این روزها تلاش می‌کرد.

جیمز مدیسون در سال 2013 درحالیکه فوتبالیستی جوان و شانزده ساله است در توییتر خود نوشت:" معلمم امروز گفت از هر یک میلیون نفر یک نفر فوتبالیست می‌شود و من گفتم من همان یک نفر هستم".

1761741
معلمم امروز گفت از هر یک میلیون نفر یک نفر فوتبالیست می‌شود و من گفتم من همان یک نفر هستم

و حالا 9 سال بعد از آن توییت استثنایی از جیمز شانزده ساله، او نه تنها به آرزویش برای فوتبالیست حرفه‌ای شدن رسیده و یکی از ستاره‌های مهم لسترسیتی است بلکه حالا فرصت این را پیدا کرده که با پیراهن تیم ملی کشورش در بزرگترین صحنه ورزشی دنیا بدرخشد.

دیدگاه‌ها