کد خبر : 1853013 | 20 آبان 1401 ساعت 16:30 | 25.3K بازدید | 6 دیدگاه

باید 10 روز دیگر صبر کنیم

ناگلزمان: مانه فوتبال را به سلامتی‌اش ترجیح ندهد

یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، معتقد است سادیو مانه اگر 100 درصد آماده نباشد، نباید برای سنگال در جام جهانی بازی کند.

ناگلزمان: مانه فوتبال را به سلامتی‌اش ترجیح ندهد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا شب در زمین شالکه بازی حساسی را پیش رو دارد. این آخرین بازی بایرن قبل از جام جهانی است.

1759590

یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، در نشست خبری این بازی گفت:«فردا سادیو مانه و آلفونسو دیویس در دسترس نیستند ولی دی‌لیخت مشکلی برای همراهی تیم ندارد. دیویس شرایط بهتری دارد ولی در مونیخ خواهد ماند تا برای جام جهانی آماده شود. بونا سار نیز با ما نخواهد بود ولی دیگر بازیکنان مشکلی ندارند.»

ناگلزمان در مورد آخرین وضعیت مانه و دعوت شدنش به تیم ملی سنگال برای جام جهانی گفت:«باید تا 10 روز دیگر صبر کرد و سپس بهتر می توان وضعیت مصدومیتش را ارزیابی کرد. مانه اگر درد داشته باشد، نمی تواند و نباید برای سنگال بازی کند و این به تیم پزشکی سنگال و حس خودش بستگی دارد که به میدان برود یا بیرون بماند. معتقدم مانه نباید سلامتی اش را به خاطر فوتبال به خطر بیندازد.»

1761393

ناگلزمان در مورد مصاحبه جدید بنجامین پاوارد و احتمال جدایی او گفت:«اصلا عجیب نیست و قبل از او هم بازیکنان دیگری با تردید درمورد آینده حرف زده اند و بعدا نیز شاهد موارد مشابه خواهیم بود.»

وضعیت بایرن در آستانه بازی با شالکه:«بازی سختی خواهد بود چون شالکه تیمی متفاوت از قبل و رو به پیشرفت است. جو ورزشگاه‌شان عالی است و بی‌تاب این بازی هستم. نیم فصلی پرهیاهو و پر از اتفاق را پشت سر گذاشته ایم و برایم بی سابقه بوده است. اگر شالکه را ببریم، بهترین پایان قبل از تعطیلی بازی های باشگاهی خواهد بود. خوب تمرین کرده ایم و تیم را آماده برای ارائه یک بازی خوب و کسب سه امتیاز می بینم.»

دیدگاه‌ها