کد خبر : 1853059 | 21 آبان 1401 ساعت 01:19 | 5.1K بازدید | 4 دیدگاه

فرصت نزدیک شدن به بالانشینان از دست رفت

گلادباخ 4-دورتموند 2: با کام تلخ در تعطیلات

دورتموند با قبول شکست سنگین 4-2 مقابل گلادباخ راهی تعطیلات شد.

گلادباخ 4-دورتموند 2: با کام تلخ در تعطیلات

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی هفته پانزدهم بوندس‌لیگا تیم دورتموند از ساعت 23:15 میزبان مونشن گلادباخ بود. این تیم برای کمتر کردن فاصله خود با تیم های بالای جدول نیاز به هر سه امتیاز بازی خارج از خانه امشب داشت اما در پایان با نتیجه 4 بر 2 مغلوب حریف شد تا برای دومین هفته متوالی در بوندس لیگا شکست خورده و در شرایطی نه چندان ایده‌آل راهی تعطیلات جام جهانی شود.

دورتموند که هفته گذشته با دو گل مغلوب وولفسبورگ شده بود برای جبران این شکست در ورزشگاه بروسیا پارک حضور یافت اما خیلی زود توسط میزبان غافلگیر شد. تنها 4 دقیقه از بازی گذشته بود که هافمن با یک بغل پای دقیق توپ را به گوشه سمت چپ دروازه دورتموند فرستاد و گلادباخ را پیش انداخت.

1762086
نیمه‌ای که با گل شروع شده بود جذابیت خود را تا پایان کار حفظ کرد و شاهد رد و بدل شدن گل های بعدی در ادامه کار بودیم. گل دوم بازی سهم دورتموند بود و این تیم در دقیقه 19 توسط یولیان برانت بازی را به تساوی کشاند. 
میزبان بعد از دریافت گل تساوی، خیلی زود دوباره از حریف پیش افتاد. گل دوم گلادباخ را بنسبیانی روی ارسال ایستگاهی هافمن در دقیقه 26 به ثمر رساند و 4 دقیقه بعد مارکوس تورام با ضربه پای چپ به گوشه بالای دروازه دورتموند، نتیجه را سه بر یک به سود میزبان کرد.
این نیمه بازهم گل داشت و این بار سهم دورتموند بود. شاگردان ترزیچ برای اینکه امیدوارانه راهی نیمه دوم شوند، تلاش خود را در دقایق پایانی 45 دقیقه اول بیشتر کردند و توانستند 5 دقیقه مانده به پایان کار، گل دوم را توسط نیکو شولتس به ثمر برسانند.

1762083

دورتموند در نیمه دوم با هدف زدن گل سوم و به تساوی کشیدن دوباره بازی وارد زمین شد اما تنها یک دقیقه بعد از به صدا در آمدن سوت شروع نیمه، دروازه خود را برای بار چهارم باز شده دید. کوادیو کونه با یک شوت دقیق از پشت محوطه جریمه این گل را به ثمر رساند و بازی تا پایان گل دیگری به همراه نداشت. البته دروازه دورتموند در دقایق پایانی برای بار پنجم باز شد ولی این گل میزبان در VAR رد شد تا بازی با نتیجه 4-2 به پایان برسد.
گلادباخ با این پیروزی 22 امتیازی شده و با صعود به رده هفتم، همسایه دورتموند شد. شاگردان ترزیچ هم با قبول این شکست 25 امتیازی ماندند تا با دو شکست متوالی راهی تعطیلات شوند. آنها در وقفه طولانی ایجاد شده در رقابت های لیگ یک آلمان، سفری به شرق آسیا خواهند داشت.

1762084

دیدگاه‌ها