کد خبر : 1853192 | 21 آبان 1401 ساعت 19:18 | 9.7K بازدید | 4 دیدگاه

قدوس بدون بازی مقابل من‌سیتی در جام جهانی

هافبک ایرانی برنتفورد بدون حضور مقابل منچستر سیتی به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود.

قدوس بدون بازی مقابل من‌سیتی در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس که سومین سال حضورش در برنتفورد انگلیس را پشت سر می‌گذارد، پس از حضور ثابت در دیدار اخیرشان در جام اتحادیه انگلیس مقابل گیلینگام، در مسابقه امروز در لیگ جزیره برابر منچستر سیتی جزو نفرات ذخیره بود و فرصت بازی به دست نیاورد.

تیم فوتبال برنتفورد از ساعت ۱۶ امروز شنبه در ورزشگاه اتحاد، یکی از مسابقات هفته شانزدهم لیگ جزیره را در حالی مقابل منچستر سیتی برگزار کرد که سامان قدوس برخلاف دیدار اخیرشان در ترکیب نبود و فرصت بازی به دست نیاورد.

برنتفورد که آخرین پیروزی خود در لیگ برتر انگلیس را در هفته یازدهم مقابل برایتون(تیم صدرنشین وقت) به دست آورده و پس از آن به تساوی برابر چلسی رسیده بود، طی سه دیدار اخیرش در این رقابت‌ها موفق به کسب پیروزی نشد که امروز دومین شکست فصل منچستر سیتی را بدون حضور سامان قدوس رقم بزند.

سامان قدوس پس از اینکه در دیدار هفته گذشته لیگ جزیره مقابل ناتینگهام فارست حضور کوتاه مدت در زمین داشت، در مسابقه اخیرشان در جام اتحادیه برابر گیلینگام ۹۰ دقیقه در زمین بود و در ضربات پنالتی هم موفق به گلزنی شد، اما امروز برابر شاگردان پپ گواردیولا نیمکت‌نشینی را تجربه کرد.

قدوس که یکی از دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی ایران در دوحه است و احتمالا در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشته باشد، بدون انجام بازی مقابل منچستر سیتی و استراحت در این دیدار، به قطر خواهد رفت تا در جمع شاگردان کارلوس کی‌روش حضور پیدا کند.

دیدگاه‌ها