کد خبر : 1853209 | 21 آبان 1401 ساعت 20:26 | 9.5K بازدید | 12 دیدگاه

لیورپول 3-1 ساوتهمپتون: وقتی نونیز روی فرم باشد

لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف ساوتهمپتون رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 3-1 شکست دهد.

لیورپول 3-1 ساوتهمپتون: وقتی نونیز روی فرم باشد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ در آخرین بازی پیش از وقفه جام جهانی امشب در خانه‌شان، ورزشگاه آنفیلد، میزبان ساوتهمپتون بودند.

لیورپولی‌ها در اولین حمله جدی این مسابقه به گل رسیدند. در حالیکه تنها 6 دقیقه از شروع مسابقه گذشته بود لیورپول صاحب یک ضربه آزاد شد و ارسال رابرتسون از سمت راست در حالی به روبرتو فیرمینو رسید که او پشت به دروازه ایستاده بود. ستاره برزیلی اما موفق شد در همان موقعیت با یک ضربه سر توپ را از همه بازیکنان و دروازه‌بان ساوتهمپتون عبور داده و وارد دروازه کند.

1762329
1762330

اما ساوتهمپتون خیلی زود کار را به تساوی کشاند. این گل هم درست مثل گل لیورپول با یک ضربه آزاد آغاز شد. جیمز وارد با یک سانتر پرقدرت از سمت راست توپ را به محوطه شش قدم لیورپول فرستاد. آلیسون از دروازه بیرون آمد اما چه آدامز، مهاجم ساوتهمپتون، زودتر از او به توپ رسید و با ضربه سر دروازه لیورپول را باز کرد.

1762331
1762332

چند دقیقه بعد پاس نونیز در تیر دوم به محمد صلاح رسید اما ضربه او را بازانو دروازه‌بان ساوتهمپتون دفع کرد تا مانع گلزنی ستاره مصری شود.

از دقیقه 20 اما لیورپول شاهد درخشش داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ایش بود. درحالیکه 21 دقیقه از شروع مسابقه می‌گذشت فشار همه جانبه لیورپولی‌ها باعث شد خط دفاعی ساوتهمپتون به هم بریزد و الیوت توپ را برای نونیز ارسال کرد تا او یک والی توپ را دور از دستهای دروازه‌بان به دومین گل لیورپول تبدیل کند.

1762333
1762334

درحالیکه با درخشش دروازه‌بان ساوتهمپتون فیرمینو فرصت خوبی برای به ثمر رساندن گل دوم خودش را از دست داد در دقیقه 42 این نونیز بود که موفق شد سومین گل لیورپول و دومین گل امشب خودش را وارد دروازه کند. تیاگو از سمت چپ رابرتسون را راه انداخت و سانتر کم‌ارتفاع و خطرناک او به میانه محوطه جریمه با تک‌ضربه نونیز از درون محوطه شش قدم از بازونو عبور کرد تا سومین گل لیورپول به ثمر برسد.

1762335

در وقتهای اضافه نیمه اول ساوتهمپتون به گل نزدیک شد اما درحالیکه شوت آدامز از کنار دروازه آلیسون بیرون رفت ولی داور اعلام کرد او روی فیرمینو مرتکب خطا شده و حتی اگر توپش وارد دروازه می‌شد مردود بود. نیمه اول با پیروزی 3-1 شاگردان کلوپ به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم ساوتهمپتون با شوت آدام آرمسترانگ دروازه‌بان لیورپول را امتحان کرد ولی آلیسون موفق شد توپ او را مهار کند. در دقیقه 62 هم الیونسی شوتی کم‌ارتفاع به سمت دروازه او شلیک کرد که آلیسون باز هم موفق بود.

در دقیقه 63 بازیکنان لیورپول و هواداران این تیم در آنفیلد به شدت به داور اعتراض کرده و معتقد بودند بازیکنان حریف در محوطه جریمه پیراهن محمد صلاح را کشیده‌اند و یک پنالتی باید به سود تیم‌شان اعلام شود. ولی داور اعتقادی به این خطا نداشت و دستور داد بازی ادامه پیدا کند.

در دقایق بعدی حملات متناوب دو تیم ادامه داشت و ضربه سر فن‌دایک بعد از ارسال خوب رابرتسون با فاصله اندک از کنار دروازه ساوتهمپتون بیرون رفت. چند دقیقه بعد آدام آرمسترانگ بار دیگر شوتی روانه دروازه آلیسون کرد که سنگربان برزیلی با واکنشی خوب موفق به دفع آن شد.

1762336

در دقیقه 89 لیورپول صاحب کرنر شد و ارسال سیمیکاس به درون محوطه جریمه با پرش بلند فن‌دایک و ضربه سر او می‌رفت گل چهارم لیورپول را رقم بزند که آدامز در لحظه آخر به خوبی از دروازه تیمش دفاع کرد.

بازی در نهایت با پیروزی 3-1 لیورپول به پایان رسیدتا لیورپول بعد از انجام 14 بازی بیست و دو امتیازی شده و فعلا در رتبه ششم جدول لیگ برتر بایستد.

دیدگاه‌ها