کد خبر : 1853224 | 21 آبان 1401 ساعت 23:07 | 48.1K بازدید | 9 دیدگاه

با سومین پیروزی متوالی در بوندسلیگا

غوغای آلونسو و فرار لورکوزن از بحران(عکس)

سه برد پیاپی کاری کرد تا شاگردان ژابی آلونسو شکست‌ها و مساوی‌های پیاپی را فراموش کنند.

غوغای آلونسو و فرار لورکوزن از بحران(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که سردار آزمون بخاطر مصدومیت نمی‌تواند بایر لورکوزن را در حساس‌ترین مقطع فصل همراهی کند و با یک درمان و ریکاوری مناسب خود را آماده جام جهانی کرده، تیم باشگاهی‌اش از بحران خارج شده و در کنار اینکه توانسته برای چهارمین بازی پیاپی شکست‌ناپذیر بماند، سه برد متوالی به دست آورده که آخرین آن، مربوط به امشب بود.

بایر لورکوزن که در اوایل حضور ژابی آلونسو نیز نتوانسته بود به ناکامی‌هایش پایان بدهد، پس از تساوی در آخرین مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل کلوب بروژ بلژیک که آنها را به لیگ اروپا فرستاد، در سه بازی پیاپی در بوندس لیگا نیز به برتری رسیده تا شرایط‌اش مثل شالکه قعرنشین نباشد.

1762389

شاگردان آلونسو در حالی امشب سومین پیروزی متوالی در بوندس لیگا را جشن گرفتند که اگر این اتفاق برای آنها نمی‌افتاد و مثل ابتدای فصل با شکست این بازی‌ها را تمام می‌کردند، الان مثل تیم شالکه با ۹ امتیاز در قعر جدول قرار می‌گرفتند، اما حالا این تیمِ بی‌سردار به میانه جدول رسیده و از روزهای تلخ خود فاصله گرفته است.

تیم فوتبال بایر لورکوزن از ساعت ۱۸ امشب در ورزشگاه بایر آرنا، یکی از مسابقات هفته پانزدهم بوندس لیگا آلمان را مقابل تیم رده پانزدهمی اشتوتگارت برگزار کرد که توانست با گل‌های موسی دیابی و جاناتان تاه به پیروزی ۲ بر صفر دست پیدا کند.

1762391

شاگردان آلونسو که از حمایت ۳۰ هزار و ۱۲۰ نفری در استادیوم خانگی خود بهره می‌بردند، توانستند پس از دو برد متوالی مقابل یونیون برلین و اف. سی. کُلن، امشب هم از سد اشتوتگارت عبور کنند تا ۱۸ امتیازی شوند و قبل از تعطیلات، به رتبه یازدهم جدول بوندس لیگا برسند.

ویدئو: 264289

دیدگاه‌ها