کد خبر : 1853232 | 21 آبان 1401 ساعت 23:53 | 7.4K بازدید | 14 دیدگاه

پاتر: برنامه بازی‌های ما شلوغ‌تر از نیوکسل بود

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از شکست مقابل نیوکسل، گفت تفاوت دو تیم به علت شلوغی بیشتر برنامه‌های بازی‌های چلسی در هفته‌های اخیر بوده است.

پاتر: برنامه بازی‌های ما شلوغ‌تر از نیوکسل بود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب آخرین بازی خود پیش از وقفه جام جهانی را در خانه نیوکسل انجام داد و مقابل این تیم 1-0 شکست خورد.

این شکست برای شاگردان گراهام پاتر بسیار تلخ بود و آنها حالا با 21 امتیاز از 14 بازی به رتبه هشتم جدول لیگ برتر سقوط کرده‌اند. در سوی دیگر میدان نیوکسل با این پیروزی 30 امتیازی شد و در رتبه سوم جدول قرار گرفت.

گراهام پاتر در پایان بازی در یک نشست خبری شرکت کرد و در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت:

1762415
عملکرد چلسی در جریان شکست مقابل نیوکسل
در نیمه دوم آنها برتری کامل داشتند و ما مجبور بودیم در تیم تغییراتی بدهیم. در خط میانی به یک بازیکن اضافه احتیاج داشتیم و واکنش تیم به این تغییر خیلی خوب بود. وقتی 1-0 عقب افتادیم خیلی مهم بود که از بازیکنان تازه‌نفس استفاده کنیم.

کیفیت بازی نیوکسل
نیوکسل خیلی اعتماد به نفس دارد. ولی در این مسابقه می‌شد اختلاف دو تیم را دید؛ اختلافی که به خاطر میزان تراکم برنامه‌ها پیش آمده بود. در نیمه دوم تا حدودی توانستیم به آنچه که باید نزدیک بشویم ولی بعد آنها گل زدند و همه چیز از بین رفت. آنها حریف‌شان را با چنان شدتی تحت فشار می‌گذارند که باورکردنی نیست.

مشکلات چلسی در این بازی
بازی با از دست دادن زودهنگام روبن لوفتوس چیک خیلی بد شروع شد و آسپیلیکوئتا هم مشکل داشت و مجبور بودیم بین دو نیمه تعویضش کنیم. ما اشتباهات خیلی زیادی داشتیم که به خاطر فشار حریف مجبور به ارتکاب آنها شدیم.

برنامه چلسی برای وقفه جام جهانی
گاهی اوقات باید مشکلات را پذیرفت و اعتراف کرد. ما باید دوباره دور هم جمع بشویم و از نو شروع کنیم. نیمه دوم فصل باقی مانده و راه درازی در پیش است. البته خیلی از بچه‌ها را در اختیار نخواهیم داشت ولی آنهایی که باقی می‌مانند به تلاش ادامه می‌دهند. ما در موقعیت بدی هستیم که اصلا دوست نداشتیم تجربه‌اش کنیم. ولی زمان زیادی در اختیار داریم و برای بهتر شدن تلاش خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها