کد خبر : 1853235 | 22 آبان 1401 ساعت 00:20 | 5.5K بازدید | 3 دیدگاه

ناگلزمان: امیدوارم بعد از کریسمس همین‌قدر خوب باشیم

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی مقابل شالکه گفت از شرایط بایرن راضی است و امیدوار است تیمش بعد از جام جهانی قطر هم همینقدر خوب باشد.

ناگلزمان: امیدوارم بعد از کریسمس همین‌قدر خوب باشیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در آخرین بازی خود پیش از وقفه جام جهانی در زمین شالکه به مصاف این تیم رفت و موفق شد با دو پاس گل جمال موسیالا و گلهای سرژ گنابری و چوپو موتینگ حریفش را 2-0 شکست دهد.

بایرن مونیخ با این پیروزی صدرنشینی خود را تحکیم کرد تا با خیال راحت بابت صدرنشینی در بوندس‌لیگا وارد وقفه جام جهانی قطر شود. با اینکه عده زیادی از بازیکنان بایرن به همراه تیم‌های ملی‌شان در قطر حضور خواهند داشت ولی ناگلزمان گفت این وقفه فرصتی است تا بایرنی‌ها مدتی استراحت کرده و شرایط خود را تحلیل و بررسی کنند.

1762420

ناگلزمان در مصاحبه مطبوعاتی خود گفت:

رضایت کامل از درخشش جمال موسیالا
جمال خیلی پیشرفت کرده و امسال در نیمه اول فصل درخشان بود. امیدوارم جمال جام جهانی عالی‌ای در پیش داشته باشد و بدرخشد. همچنین امیدوارم او در بازگشت به بایرن نیمه دوم فصل را هم برای ما همانقدر درخشان باشد که در نیمه اول فصل بود. جمال پاهایی بسیار سریع دارد و فوق‌العاده بااستعداد است. خیلی خوشحالیم که برای ما بازی می‌کند.

امیدوارم بعد از کریسمس همینقدر خوب باشیم
امیدوارم بعد از کریسمس هم اوضاع برای بایرن به اندازه این روزها خوب باشد. در این فصل هر چیزی ممکن است. فرصت خوبی برای ما فراهم می‌شود تا در این وقفه شرایط را تحلیل کنیم و بعضی نکات ضعف را برطرف کنیم. در این وقفه فرصتی برای استراحت ما خواهد بود تا هم از برف و سرما در آلمان و هم از آفتاب در زمان برگزاری اردوی زمستانی لذت ببریم.

دیدگاه‌ها