کد خبر : 1853343 | 22 آبان 1401 ساعت 17:15 | 47.4K بازدید | 8 دیدگاه

اتفاق بزرگ برای تئو و لوکاس

پس از 18 سال بی‌خبری: پدر برادران هرناندز پیدا شد!

لوکاس هرناندز، ستاره فرانسوی بایرن و تئو، برادرش، که برای میلان بازی می کند، پس از 18 سال بی خبری از پدرشان خبر بزرگی دریافت کردند. ژان فرانسوا هرناندز حالا قصد دیدار با فرزندانش را دارد.

پس از 18 سال بی‌خبری: پدر برادران هرناندز پیدا شد!

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس هرناندز، مدافع ملی پوش فرانسوی بایرن مونیخ، را می‌توان یکی از بهترین مدافعان دنیا نامید و، جایگاه تضمین شده‌ای در ترکیب تیم ملی فرانسه دارد. او در سال‌های اخیر به طرز محسوسی پیشرفت کرده و همچنان گران ترین مدافع تاریخ بوندسلیگاست.

1762714

لوکاس چند بار در مصاحبه هایش گفته است که پدرش نتوانست برای او و خانواده‌اش، پدری کند. پدر لوکاس از سال 2004 خانواده را رها کرد و هیچ رد و اثری از او نبود اما طبق ادعای فرانس فوتبال، اکنون او پیدا شده است.

لوکاس چند سال پیش و درباره ژان فرانسوا که به لحاظ قانونی پدرش محسوب می‌شود، گفته بود:«از 12-13 سالگی نه صدایش را شنیده‌ایم و نه خبری از او داشتیم.حالا که خودم پدر شده‌ام، بیشتر متوجه می‌شوم که او چه کرده است؛ اینکه او در ایفای نقشش به عنوان پدر، شکست خورد و نتوانست پدر باشد. اگر فردا او را ببینم و بشناسمش، با هم گفتگویی خواهیم داشت. اما از یک چیز مطمئنم. نمی‌توانم تصور کنم روزی قید پسرم را بزنم و او را رها کنم. هرگز این کار را نمی‌کنم. در قبال هیچ چیزی در دنیا این کار را نمی‌کنم.»

1380160

طبق گزارش فرانس فوتبال، ژان فرانسوا تا سال 2020 در تایلند زندگی می کرد و اکنون در حوالی شهر بوردو سکونت دارد. او به زودی قرار است که با فرزندانش ملاقات کند. او امیدوار است که فرزندانش با او تماس بگیرند تا بتواند شخصا به آنها توضیح بدهد که چرا چنین تصمیمی گرفته است. در حقیقت پدر برادران هرناندز می خواهد به فرزندانش بگوید که مادرشان علت قطع رابطه بوده است و او هرگز قصد ترک فرزندانش را نداشته است.

پدر لوکاس و تئو هرناندز معتقد است که در سالهای اخیر برخی نام او  را لکه دار کرده اند و حقیقت را نگفته اند. برونو سالیبا، پسرعموی ژان فرانسوا، می گوید:«او  هرگز فرزندش را ترک نکرد بلکه لورنس، مادر لوکاس و تئو بود که فرزندانش را از او جدا کرد.»

1713924

سونیا مولدس نامزد سابق ژان فرانسوا، نیز می گوید که این مرد مدت‌ها تلاش کرده تا حضانت فرزندانش را بگیرد اما بعد از آن که موفق نمی شود، تصمیم می گیرد که به تایلند برود. به همین خاطر پدر برادران هرناندز منتظر است تا فرزندانش با او تماس بگیرند تا حقایق را به آنها بگیرد. 

1762716

سونیا در مورد قرار گرفتن لوکاس و تئو در لیست تیم ملی فرانسه برای جام جهانی گفت:«ژان فرانسوا همیشه بازی آنها را تماشا می کند و از ابتدا تا انتهای بازی گریه می کند. برایش خیلی مشکل است. دلش برای فرزندانش تنگ شده است. به پول تئو و لوکاس اهمیتی نمی دهد بلکه می خواهد آنها را ببیند. می دانم که دوست دارد که فرزندانش به او زنگ بزنند. از این اتفاق خیلی خوشحال خواهد شد.»

دیدگاه‌ها