کد خبر : 1853347 | 22 آبان 1401 ساعت 17:31 | 49.8K بازدید | 3 دیدگاه

مورینیوی کینه‌ای: پایان کار خائن در پایتخت!

ریک کارسدورپ، مدافع هلندی رم، دیگر جایی در فهرست این تیم نخواهد داشت.

مورینیوی کینه‌ای: پایان کار خائن در پایتخت!

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو در سال های اخیر بارها و بعد از عدم نتیجه گیری در تیم های مختلف، یک یا گروهی از بازیکنان را عامل این اتفاق دانسته و به نظر می رسد این سرمربی پرتغالی هنوز این اخلاق خود را ترک نکرده است. مورینیو پس از تساوی 1-1 هفته گذشته رم مقابل ساسولو، علنا ریک کارسدورپ را به خاطر دریافت گل تساوی مقصر دانست و بدون نام بردن از این بازیکن مدعی شد یکی از حاضران در زمین با رفتاری غیرحرفه ای خود به هم تیمی هایش خیانت کرده است.

1762729

تمامی رسانه ها مدعی شدند منظور مورینیو فقط ریک کارسدورپ، بازیکن هلندی جالوروسی بوده و کسی در این رابطه تردیدی نداشت. البته کارسدورپ در چند روز اخیر در تمرینات حضور داشته و بدون مصدومیت بر سر وظیفه خود حاضر بود، اما نام این بازیکن از لیست جالوروسی برای بازی با تورینو حذف شده است.

او حتی در این دیدار روی نیمکت هم حضور ندارد و اخبار حاکی از آن است که کارسدورپ تعطیلات زمستانی خود را با خانواده اش آغاز و صبح امروز پایتخت ایتالیا را ترک کرده است. مورینیو همچنین بعد از بازی مدعی شد به این بازیکن گفته است که در ژانویه برای خود یک باشگاه جدید پیدا کند و به نظر می رسد که ریک کارسدورپ آخرین بازی خود را برای جالوروسی انجام داده است. به نظر می رسد یوونتوس علاقمند به جذب این مدافع کناری و هلندی در ژانویه است و احتمال دارد او همچنان در ادامه فصل نیز در لیگ ایتالیا بازی کند.

دیدگاه‌ها