کد خبر : 1853385 | 22 آبان 1401 ساعت 20:40 | 18K بازدید | 3 دیدگاه

مورینیو: با چیزهایی که به داور گفتم اخراجم درست بود

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، بعد از تساوی 1-1 مقابل تورینو گفت اخراجش توسط داور درست بوده و کلماتی که به زبان آورده در حد کارت قرمز بوده است.

مورینیو: با چیزهایی که به داور گفتم اخراجم درست بود

به گزارش "ورزش سه"، رم امشب در خانه‌اش به مصاف تورینو رفت و با ارائه عملکردی نه چندان قوی در نهایت نتیجه‌ای بهتر از تساوی 1-1 به دست نیاورد تا نیمه اول فصل را با 27 امتیاز و ایستادن در رتبه هفتم جدول سری آ به پایان ببرد.

ژوزه مورینیو در پایان بازی بار دیگر از بازیکنانش انتقاد کرد و گفت با حضور دیبالا تیم رم کاملا متفاوت شد چرا که او نسبت به همه بازیکنان رم متفاوت است. مورینیو همچنین به شدت از آندره‌آ بلوتی که در این بازی یک پنالتی از دست داد انتقاد کرد و گفت او قرار نبود در این بازی پنالتی بزند.

مورینیو در اواخر این بازی به دلیل اعتراض‌های شدید به داور در دقایق پایانی با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

1762803

او در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:

با کلماتی که به داور گفتم حق داشت اخراجم کند
تصمیم داور برای اخراجم درست بود. کلماتی که به داور گفتم باید با کارت قرمز جریمه می‌شد.

بعد از بازی با داور صحبت و عذرخواهی کردم ولی نمی‌خواهم اینجا درباره عملکرد داور صحبت کنم. آنقدر تواضع نشان دادم که بروم و عذرخواهی کنم ولی اینکه چه تاثیری روی بازی گذاشت را به شما واگذار می‌کنم. نمی‌خواهم بگویم چه کلماتی بین ما رد و بدل شد. این خصوصی است. کلمات من در حدی بود که کارت قرمز بگیرم.

ستایش از دیبالا
امشب شاهد دو بازی بودیم. یکی تا دقیقه 70 و یکی بعد از دقیقه 70. در آن دقیقه هواداران رم می‌خواستند به خانه بروند ولی در بیست دقیقه پایانی ما فرصتهای خیلی بیشتری خلق کردیم حتی شاید بیشتر از پنج بازی اخیرمان. علتش چه بود؟ به زمین رفتن دیبالا.

1762804

بلوتی نباید پنالتی می‌زد
بلوتی پنالتی‌زن انتخاب‌شده تیم ما نیست. نمی‌خواهم بگویم در این بازی چه کسی به عنوان پنالتی‌زن انتخاب شده بود. نمی‌خواهم اینجا درباره ظرفیت روانی صحبت کنم و بلوتی جسارت به خرج داد که پنالتی را به عهده گرفت و آن اشتباه را کرد. نمی‌توان گفت او شجاعت نداشت".

دیدگاه‌ها