کد خبر : 1853417 | 23 آبان 1401 ساعت 08:24 | 51.1K بازدید | 22 دیدگاه

کشتی کروز کنار آب‌های خلیج فارس پهلو گرفت

از قطر لاکچری‌تر - از دوحه گرانتر - از جام جهانی باشکو‌ه‌تر

جهت اقامت در هتل کشتی‌های کروزی که برای هواداران جام جهانی در نظر گرفته شده، باید شبی حداقل 6 میلیون تومان هزینه کنید.

از قطر لاکچری‌تر - از دوحه گرانتر - از جام جهانی باشکو‌ه‌تر

به گزارش "ورزش سه"، یکی از جذابیت‌های منحصربه‌فرد جام جهانی 2022، کشتی‌های کروزی است که برای اسکان بخش قابل توجهی از هواداران در سواحل کشور قطر پهلو می‌گیرند. به این منظور سه کشتی کروز مورد استفاده قرار می‌گیرد که در مجموع پذیرای 13 هزار میهمان خواهند بود. غول‌پیکرترین کشتی از میان این سه کشتی، چند روز پیش وارد قطر شد و در بندر دوحه پهلو گرفت. این کشتی MSC World Europa نام دارد.

MSC World Europa یک کشتی کاملا جدید با به روزترین طراحی و فناوری ممکن است. برای اولین بار از سوخت گاز طبیعی مایع (LNG) در این کشتی استفاده شده است. این سوخت، یکی از پاک‌ترین سوخت‌های دریایی موجود در جهان است که نقش کلیدی در کربن زدایی (انتقال به آلایندگی صفر) دارد و شاخص‌های سختگیرانه زیست محیطی دیگر نیز در آن به جدی‌ترین شکل ممکن رعایت شده است.

1762877

 این هتل یک تجربه منحصربه‌فرد برای میهمانان جام جهانی قطر خواهد بود که می خواهند، اقامت خود را در حالت شناور روی آب تجربه کنند. سوئیت های مدرن و مجلل با امکانات VIP و کابین هایی که طراحی آنها به سبک سنتی است، بخشی از زیبایی های هتل کشتی کروز MSC World Europa است. این کشتی، هتلی 5 ستاره است که 2633 اتاق دارد و در کنار امکانات معمول، از مرکز خرید ویژه، 13 سالن غذاخوری و 30 سالن رویداد بهره می‌برد.

1762932

اگر به دنبال هیجان هستید می توانید از سرسره مرتفع مخصوص کشتی که طراحی ویژه‌ای دارند استفاده کنید یا در استخرهای گردابی متعدد آن شنا کنید که مشرف به اقیانوس هستند. البته برنامه های سرگرمی متعددی هم برای هر گروه سنی در طول روز پیش‌بینی شده است. برای آرامش بیشتر نیز می توانید خود را به مرکز سلامتی و اسپا به سبک بالیایی، که دارای حمام های حرارتی، سالن زیبایی و آرایشگاه، و همچنین یک باشگاه ورزشی کاملا مجهز است، مهمان کنید. برای کودکان هم در این کشتی مکان های تفریحی ویژه تعبیه شده است که کم از محل تفریح بزرگسالان ندارد. 

در زمینه غذا، میهمانان هتل کشتی کروز MSC World Europa هیچ کمبودی احساس نخواهند کرد. در 13 رستوران مجلل داخل کشتی از استیک کلاسیک قصابی‌های امریکا تا کباب تپانیاکی، سوشی و هولا از غذاهای خیابانی امریکای لاتین سرو خواهد شد. البته این‌ها بخشی از منوی کشتی است و اگر یک جست‌وجوی کامل انجام دهید، قطعا هر آنچه را که دوست دارید، پیدا خواهید کرد چراکه حتی قهوه نیز در این کشتی به تخصصی‌ترین شکل ممکن سرو می شود.

1762935

علاوه بر MSC World Europa ، دو کشتی کروز دیگر به نام های MSC Poesia و MSC Opera نیز در آب‌های قطر پهلو خواهند گرفت تا در مجموع به 13000 میهمان در طول رقابت های جام جهانی سرویس بدهند. هزینه اقامت در هتل کشتی کروز  MSC World Europaاز شبی 347 دلار (حدود 12 میلیون تومان) شروع و بسته به امکانات درخواستی، با شیبی تصاعدی افزایش پیدا می کند. هزینه اقامت در دو کشتی دیگر نیز تقریبا نصف این مبلغ است. در انتها باید این نکته را هم اضافه کنیم که MSC World Europa هتلی پنج ستاره و دو کشتی دیگر، در زمره هتل‌های چهار ستاره دسته‌بندی می‌شوند.

1762879
1762880
1762881
1762882
1762883
1762884
1762885

دیدگاه‌ها