کد خبر : 1853532 | 23 آبان 1401 ساعت 17:07 | 34.1K بازدید | 31 دیدگاه

امسال باید سال مسی باشد

مسی تا جام جهانی نبرد، در حد مارادونا نخواهد شد

ستاره سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است لیونل مسی در جام جهانی امسال باید مثل دیه‌گو مارادونا در جام جهانی 1986 باشد. او تاکید دارد که مسی تا فاتح جام جهانی نشود، نباید خودش را با مارادونا مقایسه کند.

مسی تا جام جهانی نبرد، در حد مارادونا نخواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، پدرو پابلو پاسکوشی، یکی از بازیکنان تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 1986 مکزیک بود و توانست با آن تیم عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. در جام جهانی ای که به نام مارادونا در یاد و خاطره ها مانده است. مارادونا کاپیتان و ستاره اصلی آرژانتین بود و به نوعی یک تنه آن تیم را قهرمان کرد. آرژانتین دیگر نتوانسته قهرمان جهان شود ولی حالا با لیونل مسی یکی از مدعیان اصلی فتح جام جهانی 2022 است.

1763140

پاسکوشی در این رابطه به رادیو سانتافه گفت:«من به این تیم ملی خوشبینم و مرا به یاد تیم سال 1986 می اندازد. لیونل اسکالونی مربی بسیار خوب و باشخصیتی است و با وجود انتقادات زیادی که در ابتدا از او شد، توانست تیمی برنده را شکل بدهد. از کارلوس بیلاردو هم قبل از جام جهانی 1986 انتقادات زیادی می شد ولی او توانست پاسخ انتقادات را با قهرمانی بدهد. اسکالونی مثل بیلاردو است و به اروپایی ها می گویم که جام به آمریکای جنوبی می آید و ما قهرمان می شویم.»

پاسکوشی ادامه داد:«این جام جهانی باید جام جهانی مسی باشد. او می تواند مثل مارادونای 1986 تعیین کننده و سرنوشت‌ساز کار کند. معتقدم تا مسی قهرمان جام جهانی نشود، نباید خودش را با مارادونا مقایسه کند. سال 2022 می تواند سال آرژانتین و مسی شود. دیه‌گو اگر زنده بود، به مسی می گفت، پسر، تو می توانی مثل من آرژانتین را قهرمان کنی و لطفا من را ناامید نکن. مسی باید شخصیت واقعی خودش را در این جام جهانی نشان دهد.»

دیدگاه‌ها