کد خبر : 1853587 | 24 آبان 1401 ساعت 08:30 | 30.9K بازدید | 4 دیدگاه

بوفون در جام جهانی طرفدار یک تیم خاص است

جانلوئیجی بوفون، دروازه‎بان افسانه‌ای دنیای فوتبال، اعلام کرده در غیاب تیم ملی ایتالیا در جام جهانی، طرفدار کامرون خواهد بود.

بوفون در جام جهانی طرفدار یک تیم خاص است

به گزارش "ورزش سه"، بوفون که به زودی 45 ساله می‌شود، همچنان به دوران فوتبال خود پایان نداده و در سری B ایتالیا پارما بازی می‌کند. اسطوره ایتالیایی که با آتزوری در سال 2006 قهرمان جهان شد، تایید کرد که در غیاب آتزوری در جام جهانی قطر، از شیرهای رام نشدنی حمایت می‌کند.

1763353

بوفون در این باره گفت:"طبیعتا وقتی ایتالیا در جام حضور ندارد، تیم‌هایی را دنبال می کنم که هم‌تیمی‌های باشگاهی یا دوستانم در آنها بازی می کنند یا تیم های ضعیف‌تری که شانس کمی برای کسب جام دارند.  کشوری که همیشه هوادارش بوده‌ام، کامرون است. آنها جایگاه ویژه‌ای در قلبم دارند."

جانلوئیجی بوفون، بعد از دیدن بازی های توماس انکونو، دروازه‌بان اسطوره‌ای فوتبال کامرون در جام جهانی 1990 تصمیم گرفت دروازه‌بان شود. علاقه بوفون به توماس انکونو به قدری است که نام پسرش را هم توماس گذاشته است. در جام جهانی قطر، کامرون در گروه G با تیم های برزیل، سوئیس و صربستان همگروه است و دروازه‌بان اول کامرون، گلر اینتر یعنی آندره اونانا است.

1763354

سپس از بوفون درباره اینکه چه زمانی قصد دارد بازنشسته شود پرسیده شد که در پاسخ گفت:"فعلا از فوتبال بازی کردن لذت می برم و فکر می‌کنم برای تیم اثر مثبتی دارم. وقتی دیگر نتوانم بازی کنم یا برای خودم انگیزه ایجاد کنم، به کاری روی می آورم که مرا هیجان‌زده کند. نمی دانم بعد از فوتبال به مربیگری یا مدیریت روی می آورم یا خیر. برای این کارها باید فروتن و صبور باشید و دائم یاد بگیرید. " 

بوفون در حال حاضر، از ناحیه همسترینگ مصدوم است و در این فصل هفت بازی را به همین دلیل از دست داده است. او در سه دیداری که از ابتدای فصل برای پارما به میدان رفته، 5 گل دریافت کرده و هیچ کلین‌شیتی نتوانسته ثبت کند.

دیدگاه‌ها