کد خبر : 1853739 | 24 آبان 1401 ساعت 23:21 | 64.3K بازدید | 9 دیدگاه

تریپیه: می‌دانم که رقابت با آرنولد و جیمز سخت است

مهره‌فیکس انگلیس: این آخرین جام‌جهانی‌ام است

کیه‌ران تریپیه می‌گوید که احتمالا این آخرین جام جهانی اوست ولی حاضر نیست از تیم ملی کناره‌گیری کند.

مهره‌فیکس انگلیس: این آخرین جام‌جهانی‌ام است

به گزارش "ورزش سه"، کیه‌ران تریپیه، بازیکن مستحکم انگلیس اعلام کرد که قصد ندارد از بازی های ملی بازنشسته شود، اما قبول دارد که حضور در قطر، احتمالا آخرین جام جهانی او خواهد بود.

شاگردان گرت ساوت‌گیت، سه‌شنبه شب وارد قطر شدند و روز چهارشنبه یک تمرین سبک را پشت سر می‌گذارند تا تمرینات آماده‌سازی خود برای بازی اول مقابل ایران را به صورت جدی آغاز کنند.

تریپیه قرار است در بازی افتتاحیه انگلیس در جام جهانی و برابر ایران، از ابتدا به میدان برود. چرا که کایل واکر پس از عمل جراحی کشاله ران، هنوز به آمادگی کامل نرسیده است.

مدافع کناری نیوکاسل، یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان انگلیس است و با 32 سال سن، وارد مراحل پایانی دوران حرفه‌ای خود می‌شود.

1763739

اما تریپیه که سومین بازیکن مسن لیست 26 نفره ساوت‌گیت است، قاطعانه می گوید که قصد کناره‌گیری از تیم ملی را ندارد، اما قبول دارد که ممکن است برای جام جهانی 2026 ایالات متحده، به تیم ملی دعوت نشود.

او گفت: من واقع‌بین هستم، می دانم که با ترنت [الکساندر-آرنولد] و ریس [جیمز] که 24 و 22 سال دارند، روبرو هستم. این را می دانم. من می دانم که 10 سال از آنها بزرگتر هستم و با توجه به اینکه جام جهانی بعدی چهار سال دیگر است، بنابراین احتمالا آنجا نخواهم بود.

تریپیه اظهار داشت: من نمی‌گویم که بازنشسته می‌شوم، اما باید به این مسئله احترام بگذارم که در یک رقابت باورنکردنی با بازیکنان جوان‌تر از خودم قرار دارم.

کاپیتان نیوکسل اضافه کرد: من هرگز از انجام بازی برای انگلیس اعلام بازنشستگی نمی کنم، تا زمانی که سرمربی تیم به من چیزی غیر از این را بگوید. اگر از من خواسته شود، همیشه تمام توانم را برای تیم ملی خواهم گذاشت.

او در پایان گفت: اما باید به این مسئله احترام بگذارم که در مقابل مدافعان راست بسیار خوبی قرار دارم و آنها نیز بسیار جوان هستند. من باید تا زمانی که می توانم، تا جایی که توان دارم، به اجرای برنامه‌ها ادامه دهم و هرگز تیم ملی را ترک نخواهم کرد.

دیدگاه‌ها