کد خبر : 1853894 | 25 آبان 1401 ساعت 19:54 | 50.3K بازدید | 11 دیدگاه

آدرین رابیو:

خوش‌شانس بودم پیشنهاد یونایتد را رد کردم

آدرین رابیو، هافبک فرانسوی یوونتوس، فاش کرد در فصل تابستان پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرده است.

خوش‌شانس بودم پیشنهاد یونایتد را رد کردم

به گزارش "ورزش سه"، در فصل تابستان شایعات زیادی در مورد احتمال انتقال آدرین رابیو به اولدترافورد منتشر شد و به نظر می رسید اریک تن هاخ علاقه زیادی به جذب این هافبک فرانسوی دارد. اما آدرین رابیو در نهایت در یوونتوس ماندنی شد و حالا این بازیکن مدعی شد تصمیم درستی گرفته و او از بازی کردن زیر نظر مکس آلگری لذت می برد.

1760370

آدرین رابیو گفت: "این خبر درست است و تماس هایی از باشگاه های لیگ برتری و منچستریونایتد با من در فصل تابستان وجود داشت، اما در نهایت خوش شانس بودم که در یوونتوس ماندم و شاید این بهترین تصمیم من بود. لیگ برتر پرطرفدارترین لیگ دنیا است، اما من به آینده فکر نمی کنم و در حال حاضر فقط روی جام جهانی و حضور در لباس تیم ملی فرانسه تمرکز کرده ام. من و باشگاه عجله ای برای توافق و تمدید قرارداد نداریم و بین ما آرامش حاکم است، بنابراین می توانیم در آینده همه گزینه های موجود را در نظر بگیریم.

بازی کردن زیر نظر مکس آلگری؟ او مربی بزرگی است که فقط روی اهداف فعلی یوونتوس تمرکز نمی کند و آلگری در تمرینات سعی می کند جوانان را نیز آموزش دهد.  البته من همچنین از مائوریتزیو ساری نیز چیزهای زیادی یاد گرفتم، اما این دو فصل زیر نظر مکس آلگری به من کمک کرد پیشرفت کنم. در این فصل با یکی از دستیاران او به نام پائولو بیانکو، ویدیوهای زیادی را می بینیم. علیرغم تفاوت سبک بازی، این کار در تیم ملی فرانسه نیز به من کمک کرده است."

دیدگاه‌ها