کد خبر : 1854093 | 27 آبان 1401 ساعت 14:20 | 36.8K بازدید | 17 دیدگاه

بحران مصدومیت آلبی‌سلسته: کار یاران مسی سخت‌ شد

آرژانتین که به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی قدم به جام جهانی قطر می‌گذارد حالا با بحرانی غیرمنتظره روبرو شده است: مصدومیت.

بحران مصدومیت آلبی‌سلسته: کار یاران مسی سخت‌ شد

به گزارش "ورزش سه"، دیروز و امروز دو خبر در رسانه‌ها منتشر شد که هواداران آرژانتین را شوکه کرد: دو مهاجم آلبی‌سلسته، نیکلاس گونزالس و خواکین کوریا، به دلیل مصدومیت قادر به بازی در جام جهانی نیستند.

گونزالس که در فیورنتینا بازی می‌کند دیروز پنج‌شنبه در جریان تمرین آرژانتین از ناحیه عضله پا دچار آسیب‌دیدگی شد و آنخل کوریا، مهاجم اتلتیکو مادرید، جایگزین او شد. اما این اولین خبر بد برای آرژانتینی‌ها بود و چند ساعت بعد فدراسیون فوتبال آرژانتین تایید کرد خواکین کوریا هم به دلیل مصدومیت از فهرست بیست و شش نفره آلبی‌سلسته خط خورده است.

1764897

آرژانتینی‌ها تیاگو آلمادا، مهاجم آتلانتا یونایتد، را جانشین کوریا در فهرست تیم ملی‌شان کرده‌اند. خواکین کوریا روز چهارشنبه در جریان پیروزی 5-0 آرژانتین بر امارات یکی از گلهای تیم ملی کشورش را به ثمر رسانده بود.

آرژانتین روز سه‌شنبه اولین بازی خود در گروه C جام جهانی را مقابل عربستان سعودی برگزار می‌کند و چهار روز بعد به مصاف مکزیک می‌رود. آلبی‌سلسته آخرین بازی مرحله گروهی را روز 30 نوامبر در مقابل لهستان برگزار خواهد کرد.

1764898

آلمادای 21ساله که به جای خواکین کوریا به تیم ملی آرژانتین اضافه شده اولین بازیکن شاغل در لیگ MLS آمریکا است که پیراهن آلبی‌سلسته را به تن می‌کند. او پیش از این اولین بازی ملی‌اش را در ماه سپتامبر مقابل هندوراس انجام داده بود.

دیدگاه‌ها