کد خبر : 1854220 | 28 آبان 1401 ساعت 10:58 | 9.6K بازدید | 3 دیدگاه

لوئیز کامپوس:

فقط 40 یا 50 درصد از پتانسیل امباپه را دیده‌ایم

لوئیز کامپوس، مدیر فوتبال پاری سن ژرمن، از توانایی‌های کیلیان امباپه در زمین تمجید کرد.

فقط 40 یا 50 درصد از پتانسیل امباپه را دیده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه در حالی قدم به رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر می‌گذارد که امیدوار است بتواند از عنوان قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها دفاع کند. 
امباپه چهار سال قبل به این تیم کمک کرد که جام قهرمانی را در روسیه بالای سر ببرد و آنها حالا بار دیگر به عنوان یکی از مدعیان اصلی راهی این مسابقات شده‌اند. 
او نقشی کلیدی در این قهرمانی داشت و حالا یکی از مدیران پاری سن ژرمن با تمجید از درخشش او تاکید کرده است که این بازیکن تا به حال تنها 40 یا 50 درصد از توانش را در زمین ارائه کرده است. 

1762037


کامپوس در رویدادی در پورتو گفت:« امباپه فقط 40 یا 50 درصد از پتانسیلش را ارائه کرده است و من هر روز این موضوع را به او یادآوری می‌کنم. او همچنان می‌تواند کارهای بسیار بیشتری انجام دهد چون بازیکنی است که هنوز تمریناتش را تمام نکرده است.»
او با اشاره به توانایی این بازیکن برای پیشرفت اظهار داشت:« نباید فراموش کرد که سرعت پختگی مشخصی وجود دارد که نشان می‌دهد همه با نرخ یکسانی به تکامل نمی‌رسند. امباپه در 16 سالگی در تمامی سطوح پیشرفت کرده بود. او از نظر فیزیکی بسیار قدرتمند بود و درکی از بازی داشت که به اندازه یک بازیکن 26 ساله بود.» 
قهرمانی دوباره در جام جهانی می‌تواند اهمیت بسیار زیادی برای امباپه داشته باشد که در چند ماه اخیر حواشی زیادی را پشت سر گذاشته است.

 

دیدگاه‌ها