کد خبر : 1854230 | 28 آبان 1401 ساعت 11:54 | 13.7K بازدید | 10 دیدگاه

پوچتینو: دوباره فرصت هدایت رئال پیش می‌آید

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق پاری سن ژرمن، می‌گوید فعلا باید صبور باید تا بار دیگر به دنیای فوتبال برگردد.

پوچتینو: دوباره فرصت هدایت رئال پیش می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، پوچتینو پس از این که از سوی مدیران پاری سن ژرمن کنار گذاشته شد هنوز هدایت هیچ تیمی را قبول نکرده است. 
بسیاری پیش از این مدعی شده بودند که این مربی آرژانتینی یکی از مربیان محبوب فلورنتینو پرز هم هست و پیشنهاد حضور در این باشگاه و قبول هدایت رئال را نیز دریافت کرده اما این اتفاق در بازه زمانی‌ای رخ داده که او ترجیح داده به آن پاسخ منفی دهد. 
همچنین بسیاری از رسانه‌های انگلیسی پیش از این خبر داده بودند که منچستریونایتد نیز علاقه زیادی به همکاری با او داشته است اما او در نهایت تصمیم گرفت راهی پی اس جی شود. 

1746947


پوچتینو در گفتگو با روزنامه اسپانیایی مارکا در این باره اظهار داشت:« فوتبال مربوط به زمانبندی است. لحظاتی وجود دارد که اتفاق درست رخ می‌دهد و ارتباط شکل می‌دهد. بعضی مواقع فقط زمان همه چیز را برای هر دو طرف مشخص خواهد کرد.»
او با اشاره به پیشنهادهایی که پیش از این دریافت کرده بود اضافه کرد:« من به این موضوع باور ندارم که شانس فقط یک بار در خانه آدم را می‌‎زند. من فکر می‌کنم گاهی وقت‌ها باید کاملا صبور باشید و بدانید که چطور صبر کنید و منتظر بمانید.»
این سرمربی سابق پی اس جی اضافه کرد:« زمانبندی دست فوتبال است. درست است که نام من همیشه در کنار نام باشگاه‌های بزرگ به گوش می‌رسد. در مقابل من هم احترام بسیار زیادی برای افراد حرفه‌ای و این باشگاه‌ها قائل هستم.»
 

دیدگاه‌ها