کد خبر : 1854288 | 28 آبان 1401 ساعت 16:13 | 37.7K بازدید | 18 دیدگاه

مثل یک جنگجو تا لحظه آخر مبارزه می‌کنیم

درخواست خبرنگار انگلیسی از امیری: لایی بنداز!

وحید امیری ششمین بازیکن تیم ملی است که با حضور در سالن کنفرانس تیم ملی در دوحه به سوالات خبرنگاران ایرانی و خارجی پاسخ می‌دهد.

درخواست خبرنگار انگلیسی از امیری: لایی بنداز!

به گزارش “ورزش سه” ملی پوش لرستانی پرسپولیس  با حضور در کنفرانس مطبوعاتی به سوال خبرنگاران پاسخ داد.

وی در ابتدا گفت: خیلی خوشحالم که برای دومین بار همراه با تیم ملی در جام جهانی حضور دارم. تمام هدف ما این است که بهترین نتیجه را برای ایران بگیریم و در تاریخ ثبت بشود.

بازیکن تیم ملی در ادامه گفت: ابراز همدردی می‌کنم با خانواده‌هایی که اعضای خود را از دست داده‌اند.

امیری که به همراه سیدحسین حسینی در این نشست حاضر شده بود در ادامه گفت : این دوره از جام جهانی با توجه شرایط خاصش می‌تواند در نهایت منجر به این شود که تاریخ‌سازی کنیم و ان‌شالله بتوانیم موفق باشیم. کار خیلی سختی داریم. جام جهانی قبلی این فرصت را داشتیم که به هماهنگی‌ برسیم اما در این جام جهانی تایم کمی کنار هم بودیم. اما ویژگی بارز ما اتحاد و همبستگی است و همه تیم با هم متحد هستند و تا پای جان برای ایران می‌جنگیم. تلاش بازیکنان و کادر فنی ایجاد ذهنیتی خواهد بود که با اتحاد و همدلی به موفقیت در جام جهانی برسیم. جام جهانی خیلی وقت است برای ما آغاز شده.

1765514

وحید امیری در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد صحبت اینفانتینو که گفته است شاید روزی ایران میزبان جام جهانی باشد چیست، گفت: خیلی خوشحالم که آقای اینفانتینو این حس را به ایران دارد که این تورنمنت را آنجا برگزار کنند. مردم ایران عاشق فوتبال هستند و برای شروع آن لحظه شماری می‌کنند و خیلی خوشحالم این نظر را دارند. مردم ایران با فوتبال زندگی می‌کنند و امیدوارم روزی این اتفاق رخ دهد. چون فوتبال برای ایران شادی بخش است و بدون شک این مورد اتفاق بزرگی برای آن‌ها خواهد بود.

خبرنگاری از امیری درباره مصدومیت چند ماهه و تاثیر آن سوال کرد که وینگر ایران در پاسخ گفت: مصدومیت خیلی سختی داشتم اما آن چیزی که به من انگیزه داد این بود یکبار دیگر پیراهن تیم ملی را بپوشم. خیلی خوشحالم که امروز به عنوان سرباز می‌توانم تلاش کنم پیراهن تیم را جای بالاتری قرار دهم. شک ندارم با کمک هم‌تیمی‌های من این اتفاق رخ می‌دهد و جام جهانی خاص برای ایران رخ می‌دهد.

سپس وحید امیری در مورد تیم ملی انگلیس گفت: لیگ برتر انگلیس بهترین لیگ دنیاست و بهترین بازیکنان دنیا آنجا هستند و همین باعث می‌شود پیشرفت کنند. آن چیزی که برای ایرانی‌ها باید بگویم مثل یک جنگجو تا لحظه آخر می‌جنگند و این را روز بازی می‌بینید.

وحید امیری در پایان نسبت به سوال خبرنگار انگلیسی که گفته بود آیا می‌توانی در این جام صحنه لایی انداختن به پیکه را تکرار کنی یا خیر گفت: هر کاری که می‌کنیم در جهت موفقیت و ارتقای تیم است.

ویدئو: 264866
ویدئو: 264869
ویدئو: 264870

دیدگاه‌ها